Ff ongedwongen klussen is ook wel fijn hoor.. Die moetjes zijn op een gegeven moment echt niet meer leuk ..
Je deed toch geen testen meer?Ik kan je niet meer volgen....Maar zo duur zijn die dingen niet,dus dan doe je er 1 en dan weet je het.
Ja misschien wel om 12.00 uur doen? Kijken wat eruit komt. Is moeilijk Pipo om als je al zover ben gekomen met testen om dan het bij geen resultaat te laten.... dus misschien is het nu weer te volgen?
Trouwens: we hebben nog wel rond de 50-55 testjes van de ovulatie liggen en 22 testjes van zwangerschap liggen.
Dat vind ik lief van je! Dank je wel. En we zijn aan het testen weer. Kijken of ie alsnog wilt komen die knaller.
Deze is zijn ook van cd 20 trouwens. De onderste ervan en ik kreeg gisteren ook cervixslijm rondom 12.00 uur. Sommigen vonden hem positief sommigen niet. Ik vind hem eerlijk gezegd positief.
Deze zijn niet positief,maar je weet dat ze bij mij ook niet donker werden.Maar ze zijn officieel echt niet positief!ik zou gewoon overstappen op andere testen!of andere erbij gebruiken?Als je dan denkt dat ie positief is,kun je het checken met een andere test.Ze zijn echt niet even donker of donkerder,dus ze zijn negatief.
Als ik kijk in het licht zijn ze allemaal lichter van kleur ja, toch wel... pfff en ik wil zo graag Moet accepteren. Ik heb met man over gehad en we stoppen nu met testen wachten op de ongesteldheid. Lijkt me wel verstandig.
Ik had altijd netjes een cyclus tusen de 28 en 35 dagen.. In de ronde waarin ik zwanger bent geraakt, lag alles van slag, en had ik pas een positieve ovulatietest op cd 42!! En mn ei op dag 44... Dit was me nog nooit overkomen. Ik was er ook klaar mee, en wou bloed zien, want dan konden we tenminste door.. En laat dat nou net de ronde zijn geweest waarin ik zwanger ben geraakt... als ik jou was bleef ik gewoon doortesten..