Raad vragen over mijn ovulatietesten doorgaan of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zograagnog1, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik begrijp het echt meis,maar je kunt inderdaad veel beter even wachten.Dat is niet leuk,maar wel verstandig.En het kan best dat het bij jou ook niet donkerder wordt,dat kun je dan volgende maand even uitproberen,bij zulke testen gewoon even een andere ernaast doen,en is die wel knal,dan weet je meteen dat deze testen bij jou dus niet donkerder worden.

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zal je zeggen dat ze bij mij ook nooit knalde die ovutesten en mijn dochter ligt hier echt.. t is moeilijk,hebben jullie gemeenschap gehad de laatste dagen?
    Enige wat je kan doen is afwachten op je ongi en dan nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

3. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik heb alleen mijn tweede cyclus na de pil ovu testen gebruikt en ook geen knaller gezien, maar toch ben ik die maand al zwanger geworden :)
    Maar ik deed het puur voor de 'fun' en om te kijken of ik een nette lf had, omdat mijn oma een hele korte lf had en mijn moeder twijfelde. Die van mij bleek gewoon netjes 14dagen ;)

Probeer inderdaad het even los te laten en niet zo te focussen, die ovu testen gaan je niet helpen met zwanger worden door een 'knaller'. Gewoon lekker ongedwongen genieten en klussen helpt wel. Meestal heb je een paar dagen vruchtbaar slijm, dus als je dat ziet er gewoon naar wens gebruik van maken :) dan lukt het vanzelf wel een keertje.

4. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Mijn cervixslijm spotte ik gisteren om 12.00 uur en we hebben geklust. Gaan we morgen weer doen. Je weet immers maar nooit en zie aan sommige verhalen dat het nog raak dan kan zijn ook.
    Ik weet het niet meer zo goed met die ovu testen maar ml wilt doortesten... elke dag 1 om 12.00 uur. Bij donker zijnde die avond ook 1.

5. Zograagnog1

Dank jullie wel voor alle reacties :)

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat ik al eerder zei,doen waar jij/jullie je goed bij voelen ;)

7. Zograagnog1

We hebben besloten (unaniem hihi) dat we door gaan met testen en gewoon kijken naar wat er gaat komen of niet.

Dank je Mariss.

8. Zograagnog1

#48 Zograagnog1, 16 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2014
    Verkeerde foto's

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Die eerste foto?

10. Zograagnog1

Sorry verkeerde foto!
    Is deze positief Maris22?

Bijgevoegde bestanden:

• 005.jpg
      005.jpg
      Bestandsgrootte:
      8 KB
      Weergaven:
      3
  11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hij word wel donkerder he! :D
    Hieronder mijn rijtje ovutesten van vorig jaar,ik teste ook nooit knal donker en mijn dochter is nu bijna 5 maanden :p

Bekijk bijlage 418202

12. Zograagnog1

Hij is even donker en dan betekend het toch dat ie positief is? Heb hem nog nooit zo donker gezien. Ga wel door met testen kijken of ie weer lichter wordt of nog donkerder kan.

13. Zograagnog1

Die van 4-8 is de knaller bij jouw he? Wauw een dochter van bijna nu 5 maanden wat heerlijk zeg! Dank je wel voor je rijtje kan ik goed wat op zien.

14. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Jep en die 5-8 heb ik mijn eisprong gevoeld en 2 weken daarna had ik een positieve zwangerschapstest! :D
    Blijven klussen en testen dan kan je zien of ze aflopen,maar ik vind die van jou voor nu wel positief hoor! ;)

15. Zograagnog1

Hier heb ik hem in mijn laatste rijtje van een hele lang rij geplakt.

Bijgevoegde bestanden:

• 007.jpg
      007.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,8 KB
      Weergaven:
      4
  16. Zograagnog1

Ben zooooooooooooooo blij dat je het zegtttttttttt yes yes yes *vreugdedansje* mijn ei komt binnenkort eraan.

We gaan klussen weer :D

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Nice :D

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik had al in het andere topic gereageerd, maar deze is nog niet positief.de teststreep is nog steeds lichter dan de controlestreep.Maar denk zeker dat het niet lang meer duurt.ff doortesten nog

19. Zograagnog1

Gelukkig dan maar Pipo! hihi
    Jeetje ik ben zo op dat ei gefocust maar Pipo hij zit er dan wel tegen aan te hikken he? Kreeg advies door te testen en als het niet wilt dat ik deze dan maar als positief moest beschouwen en zeker moest gaan klussen.

20. Zograagnog1

Oja dat zeg je dan ook! :D

Deel Deze Pagina