Het zou kunnen dat ie bij jou ook niet donkerder wordt,net als bij mij.Daarom had ik je ook geadviseerd om er ter controle een ander merk bij te doen.Dan had je het nu geweten.Officieel is ie dus niet positief,maar voor mij zou die wel positief zijn,omdat ik zeker weet dat ze bij mij niet donkerder worden.Maar ik zou als ik jou was zeker nog een paar dagen door testen,het gebeurd namelijk vaker,dat ie bijna positief is,en dan weer lichter wordt,en na een paar dagen alsnog die knaller.
Ik test door. Het rijtje ziet er nu zo uit de andere zijn weer wat lichter geworden door opdrogen maar toch:
Ik zou gewoon doortesten! Ik had gisteravond een positieve test en vanmorgen een knaltest en zit vandaag op 18 dpo!
Die ene test van jou ziet er wel positief uit hoor denk dat het ook per merk ligt hoe donker de lijntjes worden! Bij de Sensitest extra gevoelig was die bij mij knal maar Sensitest normaal was even donker!
Deze snap ik nietheb je het over zwangerschapstesten? Dit topic gaat over ovulatietesten. ..of bedoel je cd 18? 18 dpo betekent 18 dagen na je eisprong...oftewel 4 dagen na je nod
Hoi Lárisa, ik zit vandaag op cd 22 en ga gewoon doortesten ja. Kijken of die positieve test of een knaltest nog wilt komen??? Pfff
Ja sorry stom van me moet er nog beetje inkomen al die afkortingen Bedoel ik zit nu op dag 18 na mn menstruatie
Zit er iig tegen aan denk ik zouzograag.. Bij mij werden ze ook nooit even donker en ben toch echt zwanger geraakt