Deze test is van 07.00 uur en die andere ga ik dalijk doen om 09.00 uur. Kom ik ook wel even posten. Vrij donker toch?
Deze is niet positief,hij is nog steeds niet even donker.En met ochtendurine is inderdaad niet betrouwbaar.
Dames hij komt eraan haha Gynaecoloog vanmorgen gekeken en ze vertelde het dus gelijk thuis een test gedaan. En idd stuk donkerder
Omdat ik had gelezen dat ie 's morgens niet geldig is ook niet na 3 plasjes dus dat, en ik erna ben gaan drinken heb ik geen test voor hier. Ik kan er wel vanmiddag om 14.00 uur één doen. Kijken wat die is dan.
Ik stop met testen, heb ik overlegd met mannetje en we wachten eerst maar de eerste natuurlijke cyclus af.
Je bent goed aan het klussen toch? De ovulatietesten maken je onzeker, dat is jammer! Klus lekker verder en wacht af wat je cyclus gaat doen.. Ik weet dat dat heel makkelijk gezegd is, want je wilt graag een mooie knaller zien, maar ik zou het toch proberen..
Dat zou ik voor nu wel doen ja.. Al dat getest word je onzeker van, dat springt van het beeldscherm.. Je klust om de dag meende ik, heb je een eisprong dan heb jij iig goed geklust!
Graag gedaan hoor.. Je hoeft hem niet op te volgen, je moet doen waar jij/jullie je prettig bij voelt/voelen..
Ja wijffie, ik begrijp het daarom schrijf ik er ook niet bij van ga ik doen. Heb ik eerder namelijk gedaan bij iemand en toen wilde ik toch doortesten. Maar als ik test moet ik het maar niet meer hier neerzetten als ik zo overkomt dat ik erg onzeker ben of wordt ervan want dat is ook niet leuk voor jullie. Als we besluiten door te testen dan gewoon zo en niet hierop de foto's zetten. Maar nogmaals bedankt voor je advies, zit ergens wel logica in denk ik dan