Raad vragen over mijn ovulatietesten doorgaan of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zograagnog1, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Voor mij maakt het niks uit! Je mag gerust je foto's plaatsen.. Lijkt me voor jezelf gewoon vervelend als er maar geen positieve test tussen zit!
    Ik ben zelf al een hele poos bezig om zwanger te worden, maar ben pas na een hele poos begonnen met ovulatietesten en nu gebruik ik ze soms ook niet en dat vind ik heerlijk, want je bent er dan zo mee bezig.. Ooooh streepje een beetje donkerder? Vanavond weer testen! Hmmm nu is het streepje weer wat lichter, heb ik mijn ei gemist? Shit!
    Wanneer ik ze niet gebruik klussen we gewoon en ik word niet meer of minder zwanger als ik geen positieve ovulatietest heb gezien :D

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

ik heb het idee dat iedereen je hier een beetje gek aan het maken is.

Deze was bij mij gewoon positief, werden ze niet donkerder (zw en kids?)
    Daarnaast mag je zeker wel om 09.00 uur testen hoor als het maar niet met je eerste urine is. En waarschijnlijk heb je voor 09.00 uur wel een keer geplast toch?

Meid, ik denk dat deze echt positief was en als je die dag of ervoor of dag erna geklust heb zit je zeker goed.

Of het nu ook meteen raak is is natuurlijk geen garantie maar denk wel dat je in ieder geval een ei hebt gehad.

Succes

Laat je aub niet gek maken.

3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Dank je wel ukkie, alleen de testen zijn van 123thuistesten. We hebben zeker geklust ook. We wachten nu 2 weken af. Dank je wel Ukkie :)

4. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

En het was het derde plasje ook trouwens, niet het eerste.

Deel Deze Pagina