Kan een zwangerschapstest lh opsporen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zograagnog1, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Wij deden vanavond een zwangerschapstestje terwijl we op zoek zijn naar het eitje (wil nog niet zo goed lukken met 123thuistesten).
    Nu kwam er een licht tuurstreepje, kan het zo zijn dat een zwangerschapstest op het lh hormoon kan reageren?
    Andersom had ik wel gelezen op internet.

2. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja, mijn vriendin had na overtijd te zijn een positieve test, volgende dag was de streep weer verdwenen. 2 weken later bleek ze zwanger te zijn. Achteraf gezien was dat streepje dus de lh piek. Heel bijzonder.

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kv2v5 reageerde met een heeeeeel licht streepje op mijn eisprong. Heb niet met opzet een zwangerschapstest gebruikt om mijn ei te vinden, ik wist niet hoever ik in mijn cyclus zat en ik voelde vanalles.. dat bleek dus mijn eisprong te zijn.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Yup dat kan. Zelfs de cb digi reageert op een eisprong

5. Zograagnog1

Wat een bijzonder verhaal bedankt CenM.
    Bij ons is het streepje nu ook weg, heel raar allemaal!

6. Zograagnog1

Dank jullie wel voor de reacties die jullie gedeeld hebben met mij. Heb er veel aan. Dat wordt klussen hahaha.

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ja, zelf ook al een paar x gehad

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het zijn dan wel echt HELE vage tuurstreepjes hoor! Verwacht geen knallers.

9. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL

Heb de foto van test van mijn vriendin gezien en dat was een lichte maar duidelijke streep, geen tuurstreep die je in verschillende posities moet houden om te zien.

10. Zograagnog1

Bij ons was ie ook duidelijk, maar weer weggegaan voordat ik hem op de foto kon zetten. Ja we waren ook zo ernaar aan het kijken de hele tijd en erover aan het praten en wist ik veel dat ie weer zou verdwijnen. Ik moet zeggen dat we hem even deden omdat ik klachten heb van mijn borsten (pijnlijke tepels en soms steken erin) en links en rechts hele pijnlijke steken bij mijn baarmoeder. Maar dat zijn dan wellicht geen zwangerschapsklachten maar eisprongklachten?

11. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh volgens mij heb ik het verkeerd neergezet. De volgende dag deed mojm vriendin een andere test en toen was er geen streep. De streep op demeerste test bleef gewoon staan.

12. Zograagnog1

@ C ja is bijzonder wel he? Die van mij was weer weg erna.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De CB Digitaal reageert zelfs met een duidelijke "zwanger" op een eisprong. Een forumlid heeft dit meegemaakt en het was 100% zeker haar eisprong.

Deel Deze Pagina