2 dagen positieve ovutest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Racegirl, Jan 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hey meiden,

Even een vraagje van mij, ik heb deze maand voor de 2e maand ovutesten van sensitest gebruikt, vorige maand duidelijk 1 dag een hele duidelijke positieve ovutest. Deze maand had ik echter 2 dagen achter elkaar een positive ovutest :( hoe kan dat nou... Ik lees weleens dat sommige meiden meerdere malen per dag testen omdat ze anders die LH piek missen. Ze waren echt allebei knalpositief.
    Zijn er meer meiden die dit weleens gehad hebben?

Groetjes

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    dit is heel normaal hoor. als je deze keer bijvoorbeeld toevallig net aan het begin van lh piek getest hebt en de volgende dag dus weer aan het einde van de piek. het is eerder een uitzondering als je maar een hele korte piek hebt. als het goed is staat bij de beschrijving van sensitest precies hoe lang de piek kan zijn.

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,010
    0
    0
    Amsterdam
    Jep ik had het ook!

Als je een positieve test hebt duurt het toch 24 tot 48 uur voordat je ei echt komt? Dus stel dat het 30 uur duurt, dan kan je makkelijk twee keer een positieve test hebben als je 1x per dag test.

Vond het wel handig juist :) Na de tweede positieve test weet je zeker dat het niet lang meer duurt en heb je dus nog meer kans hahaha..

4. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Hoi,

Ik heb al 4 dagen een positieve ovulatietest van sensitest. En echt knalpositief ook. Temp is vandaag flink omhoog geschoten.

Is ei dan wel of niet geweest? Ei sprint meestal tot binnen 48 uur na LH-Piek? Waarom blijven mijn testjes dan positief?

5. Paulienn

Paulienn Actief lid

Nov 21, 2008
    173
    0
    0
    Ik heb ook 7 dagen een positieve ovu test gehad

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ook.. maar wel met de ovu testen van kruidvat.. en die zijn rotzooi..

7. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Dat wilde ik net vragen...dat zijn die van de kruidvat zeker. Daar heeft weleens iemand een hele maand positief mee getest.

Die schijnen niet zo betrouwbaar te zijn

8. babs81

babs81 Niet meer actief

met kruitvat heb ik inderdaad ook alleen maar positief getest
    gewoon 5dagen lang
    haha die werken gewoon niet

wou dat me zwangerschaps testen zo rood en duidelijk waren :) :)

Share This Page