echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nans, 19 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nans

    Nans Lid

    13 okt 2005
    43
    0
    0
    verzorgende
    zeeuws vlaanderen
    Heb vandaag mijn eerste echo gehad, het blijkt nu dat ik nog maar 8 weken zwanger ben in plaats van 10! Maarrrr.... alles is goed en dat is het voornaamste, hebben het hartje al zien kloppen!
    Weten nu tenminste dat het echt zo is want was toch wel raar hoor de afgelopen weken, kon het nog steeds niet goed geloven.
    Was trouwens wel raar, het was een inwendige echo, lekker hoor.... maar ja dat hebben we ook weer overleeft! :)
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    hahaha ja dat is altijd de eerste keer inwendig ;) Maar ja het hoort erbij zullen we maar zeggen! Heb je mooie plaatjes mee gekregen. Heerlijk he dat je de kleine even hebt kunnen zien :D Nu is het helemaal ECHT zeg maar ;)
     
  3. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ik heb met 8 weken een echo gekregen in het ziekenhuis maar die was niet inwendig hoor... Konden het hartje zien en horen kloppen!
     
  4. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Mijn eerste was ook inwendig met 9 weken en 5 dagen. Uitwendig was het niet zo heel goed te zien, vandaar dat het inwendig moest. (wist ik ook niet van te voren, hihi maar het viel mee)

    Leuk om te zien dan he!
     
  5. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Klopt, was niet zo goed te zien maar gelukkig heb ik morgenmiddag mijn 2e echo maar dan gewoon bij de verloskundigepraktijk. Verheug me er enorm op omdat met de eerste echo leek het nog nergens op hahaha
     

Deel Deze Pagina