raad

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Damie, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoi meiden, ik heb jullie advies nodig.

Ik ben vanochtend voor een fm geweest en 1 eitje was ongeveer 12mm. De gyn zei om maandag weer terug te komen voor een fm.
    Ik kon voor maandag alleen om 11.30 een afspraak maken maar nu blijkt dat ik helemaal niet kan ivm mijn werk.

Wat zal ik doen alles uit de kast halen om toch maandag te gaan of denken jullie dat het ook dinsdag kan. Want dan heb ik alle tijd...

Normaal was mijn eitje op dag 14 veeeel groter. Dit keer gaat het een stuk trager.

2. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Niemand?

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Damie,

Ik zelf zou gewoon naar de afspraak gaan in het ziekenhuis. Nu moet ik wel erbij zeggen dat mijn werkgever volledig op de hoogte is en dat ik zelf kan beslissen hoe laat en hoe lang ik erover doet.
    Kan je het niet bij je werkgever voorlegeen, het zou jammer zijn als er hierdoor dingen mis gaan met de follikel.

Succes.

Groetjes,
    Elvira

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Damie,

Ik zou het niet verzetten als het enigzins lukt. Want uit ervaring weet ik dat als een follikel over de 12 mm. is hij zo'n 2 mm. per dag groeit. Dat zou betekenen dat ie dinsdag op 20 mm. zou zitten en dan ben je misschien te laat voor de Pregnyl en inseminatie :( Jullie doen IUI toch?

Liefs
    Marjo

5. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Marjo, je heb helemaal gelijk! Ik zou echt balen als ik een ronde zou moeten overslaan...Heb al een verschrikkelijk lange cyclus.

Elvira, op mijn werk weten ze van niets en dat wil ik liever zo houden.

Bedankt meiden, ik ben eruit....ik ga maandag en als het nodig is ook dinsdag.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Goed dat je maandag toch gaat. Jammer dat ze het op je werk niet weten, is toch wel makkelijker. Maar dan moet je wel een werkgever hebben waarop je kan vertrouwen....
    Bij mij groeien mijn eitjes na cd 14 3mm per dag en deze cyclus begonnen ze pas vanaf dag 15 te groeien, terwijl ik de cyclus daarvoor al een eisprong had op dag 15.

Groetjes en succes!
    Snoopy

7. gigi

gigi Actief lid

niet verzetten!

zou ik doen ! bij mij was dag 14, 13 mm en op dag 16/17 al gesprongen, dus die gem. 2 mm per dag kunnen er ook wel eens 3 zijn! zonde als je te laat bent.

Maareh...jij moet toch ook wel eens plotseling naar de tandarts omdat je vulling eruit is gevallen? ik regelmatig (hihi)
    leugentje om bestwil.

gr. gigi

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Op hoeveel mm springt een eitje normaal gesproken dan?

moelijke keuze Damie. Ik kan me het goed voorstellen omdat het gewoon ontzettend irritant is om vrij te nemen van het werk en steeds een smoesje te moeten verzinnen...
    Maar mooi dat je maandag hebt besloten! Vergeleken met zwanger worden is je werk zo niet belangrijk!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goede keus lijkt me..je doet dit allemaal niet voor niks neem ik aan...

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Marit, een eitje springt tussen de 20 en 25mm.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Gaan hoor! Je gevoel zegt al dat wachten tot dinsdag niet goed is. Altijd je intuitie volgen bij dit soort dingen. Als ik dat niet had gedaan zat ik nu niet in de wachtweken maar moest ik een maand overslaan.
    groetjes Femke

12. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Nu zitten ik te denken hoe ik het in mijn hoofd heb gehaald om maandag niet te gaan?

hahaha bedankt voor jullie reacties. Erg fijn. En inderdaad zwanger worden is belangrijker dan mijn werk.

Snoopy, ik ben van plan om het misschien binnenkort toch te vertellen op het werk. Iedere keer leugentjes en smoesje is ook niet meer leuk.

Gigi, thanks die had ik nog niet gebruikt hahahaha

Het leukste is dat ik meestal voor 08.00 uur naar het ziekenhuis kan gaan omdat mijn gyn heel vroeg begint. Dus dat scheelt al een paar vrije uurtjes en een heleboel leugentjes....

Nogmaals bedankt

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6! En goede beslissing! ;)

14. gigi

gigi Actief lid

Ik loop er ook tegenaan hoor op het werk, ik heb het mijn leidinggevende wel verteld, en alle begrip, maar ik vind het te prive om dit aan mijn collegas te vertellen, 12 dames!

ik zou het vervelend vinden als iedereen wist waar in naar toe ga. En dan wil men ook in geuren en kleuren horen hoe het ervoor staat!

het is soms wel eens moeilijk maar ik hoop maar dan mijn chef, het dan voor mij opneemt!

15. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik heb zelfs in mijn omgeving niet veel mensen
    verteld...heb geen zin in al die vragen en steeds maar moeten zeggen dat het weer niet gelukt is. En ik wil ook geen medelijden. Heb genoeg steun aan jullie en manlief....

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij mij weet alleen mijn nichtje het en mijn collega's. Een beetje krom lijk dat soms, maar met een collega kan ik er gelukkig goed over praten, zij heeft ook bij dezelfde gynaecoloog gelopen een paar jaar terug... de rest van mijn collega's weet het maar vragen er verder niet naar.

groetjes,
    Snoopy

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik heb het er met een aantal mensen over gehad. UIk heb er wel bij verteld dat ik het niet op prijs stel als ze vragen gaan stellen. Als er nieuws is, dan vertel ikhet wel. ik ervaar dit wel als heel prettig, want ze hebben aan een half woord genoeg.
    Trouwens, aangezien ik een miskraam heb gehad, wist iedereen natuurlijk wel dat we bezig waren. daarom maak ik er ook geen geheim van dat we in de MMM zitten. Alleen hou ik naar de grote, boze buitenwereld verder wel mijn mond. Alsof je het anders vertelt als je geklust hebt in je vruchtbare dagen......

18. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hello dames, Ik had gerust nog een week kunnen uitstellen. De eitjes vandaag op dag 18 waren nog steeds klein...piepklein. Afgelopen donderdag was er eentje van 12 mm en die konden ze vanochtend niet vinden.....

BAAL BAAL BAAL!

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen zeg :cry: Is dat eitje dan al gesprongen...Hoop dat ze snel mooie eitjes vinden!

Deel Deze Pagina