Klussen paar dagen voor je NOD..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bride, Apr 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bride

Bride Actief lid

Apr 16, 2008
    168
    0
    0
    Hoi hoi

wij hebben een paar dagen voor mijn NOD geklust en nu weet ik niet helemaal hoe en wat, STEL dat ik zwanger ben geraakt blijft dan nu gelijk mijn menstruatie weg of kan dat ook pas volgende maand.

Het is allemaal een beetje STEL DAT.... maar ben wel heel benieuwd want ik ben nu toch wel overtijd...

2. Vera77

Vera77 Actief lid

Jan 8, 2008
    115
    0
    0
    Een paar dagen voor je NOD is de kans heel klein dat je zwanger wordt. Je eisprong is al geweest en dan kan hij niet meer bevrucht worden.

Was het wel de bedoeling dat je zwanger wordt? Dan zul je de klusdagen iets moeten vervroegen (ongeveer 2 weken voor NOD), dan ben je nml. vruchtbaar.

Als je zwanger bent, dan blijft je menstruatie in de regel wel gelijk weg.

3. Bride

Bride Actief lid

Apr 16, 2008
    168
    0
    0
    Ja we willen wel graag zwnager worden, maar we gaan over 3 maanden trouwen dus we doen al een paar maand gewoon we zin hebben en soms voorhet zingen de kerk uit en soms niet, omdat ik niet al te dik wilde zijn in mijn jurk maar is zou het helemaal geweldig vinden om nu zwanger te zijn. we gaan volgende maan echt klussen want het lijkt ons zo gaaaaf om op ons trouwen te kunnen vertellen dat we weer zwanger zijn. Dus niet echt mee bezig geweest maar toch....

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik hoop dat het deze maand raak is, ik wil ook graag tijdens ons trouwen vertellen dat ik zwanger ben haha :) Maar dat zou wel echt geluk zijn!

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Het ligt er aan wanneer je ei is geweest. En als je het niet al te nauw neemt, zul je misschien wel al eerder deze maand zwanger kunnen zijn geworden? Gewoon een test doen denk ik, dan weet je meer. Het kan ook best zijn dat je een langere cyclus hebt?

6. Bride

Bride Actief lid

Apr 16, 2008
    168
    0
    0
    Ja ik heb gister getest en helaas.. dus afwachten tot die verekte duivels weer komen...

@ Marijke wanneer gaan julie trouwen dan ?

X Bride

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Succes met de volgende ronde. En natuurlijk wens ik jullie een hele fijne dag over 3 maanden!

Share This Page