hallo allemaal zoals ik eerder gezegd had ,heb ik vandaag de test thuis gekregen gelijk getest en raad NIET zwanger. jammer ik heb mijn laatste ong dag op 6 mrt gehad en nog steeds geen ong dag gehad.wel al 2 testen gedaan ,maar alle 2 niks. heb ik dan mischien te vroeg getest ? wie kent dit verhaal
hoi chantal! ik ben ook al eens 2 weken overtijd geweest en toen toch ongi geworden ik hoop dat jij dat niet word! liefs
Mijn laatste 2 ronden was ik ook veel te laat. En vele testen gedaan natuurlijk. En daarna gewoon ongi geworden. Je kunt niet anders doen dan afwachten. En als het je te lang duurt zou je wellicht langs je huisarts kunnen gaan voor een bloedtest. Maar dat doen ze tegenwoordig niet meer zo snel. Daarvoor moet je een regelmatige cyclus hebben en een maand over tijd zijn vertelde de arts mij. Nu weet ik natuurlijk niet hoe je cyclus normaal is?
nou ik ben pas gestopt met de pil in febr. in mrt nog 3 dgn ong geweest . het begon op 1 mrt en eindigde op 6 mrt 2 dagen er tussen gehad dat ik niet ong werdt. dus ik weet het nu niet meer wanneer ik thuis test kan gaan doen
dit is voor mij ook de eerste keer dat ik zwanger wil worden er dat we er voor gaan.sorry als ik domme vragen stel hoe lang kan het ontpillen doorgaan/
ik was n me eerste ronde 2 weken overtijd met ontpillen... za met testen nu als ik jou was nog even afwachten...
ja zal ik wel doen... ik heb er zelf 6 testen gebruikt en beetje zonde van het geld... zal over 1 a 2 weken als je, je echt zwanger gaat voelen nog een test doen.. maar ontpillen kan vaak lang duren en een hoop sympthomen zijn ook hetzelfde als zwanger zijn...
ik weet het heb nu af en toe steken bij de bikinie lijn ( als ik hetzo mag zeggen ) misselijk en gevoel dat ik moet overgeven en een beetje moe , maar dit kan allemaal ook van de zenuwen komen natuurlijk