Als je hem op marktplaats hebt gekocht dan moet je daar even inloggen en zie je de mails wel weer ook al heb je ze verwijderd in je normale mail inbox. Dan zou je de verkoper nog wel kunnen vragen waar het voor is.
Hmm jaa das zeker een idee ja! Met fotos naar de Ikea gaan!, gaan we binnenkort toch nog wat dingetjes shoppen!.. Had ik niet aangedacht haha.. Thanksss !!!
Weet je dat echt heel zeker? Ik twijfel of het niet een ander merk is. Vanmiddag flinke tijd op marktplaats gezocht voor je maar er is geen enkel ander ikea ledikant te vinden in nederland dat er hetzelfde uitziet. Toch vreemd voor een massaproduct.
Echt zeker weet ik het natuurlijk nooit, want we hebben het 2e hands gekocht bij mensen die we niet kennen ( via een soort marktplaats maar dan bij ons in de regio) we hebben die mensen op het woord geloofd. Maar ook ik kan nergenst deze slaapkamer vinden ( of los bedje) wij kochten het met bij passende comode en kledingkast. Baal er gwn van dat ik dan mn nieuwschieirgheid laat overheersen he haha andere hadden misschien zoiets van ach extra gaatjes boeie.. Hij staat gwn stevig in elkaar en de gaten zoals hij nu in elkaar staat komen overeen, planken andersom of zijkanten andersom paste niet dus dit is de enige weg die kon.. Maar toch nieuwschierig blijven he haha
Ik snap je nieuwsgierigheid haha en heb het zelf nu ook! Heb je een foto van het hele ledikantje en van kast en commode?
Het raadsel is opgelost !!!! Ik kreeg ineens het geniale idee om mijn moeder eens te vragen of zei de fotos nog had van de advertentie toen, had ik haar toen doorgestuurd via de app om te laten zien wat we hadden gekocht!! En jahoorrrr ze had ze nog!!! Wat blijkt... We hebben indd de zijkanten op zn kop gedaan ( althans zo lijkt op die foto).. Maar vreemd genoeg met het in elkaar zetten leek het alleen op de manier te kunnen ( zoals wij dat nu hebben gedaan).. Dus dat wordt volgende week het bedje weer uit elkaar halen en even puzzelen om hem goed te krijgen dan.. Volgende week gaan we ook de kleding kast en de comode in elkaar zetten, deze moeten nog naar boven( kamertje) gebracht worden, zie mn vriend vandaag en morgen niet ivm avonddienst en hij dagdienst dus volgende week zal ik de foto van eind resultaat sturen!!! Hahahah Wat een gedoe stom pokke bedje!!... Ieder ontzettend bedankt voor het mee denken en kijken!!!!! Thanks!!
Jawelll het raadsel is dus inderdaad opgelost!, ik kwam Thuis van mn werl gisteren avond toen mn vriend zei : kom eens even snel kijken!!... Haha en jahoor het bedje stond ( goed!!) in elkaar we hadden indd de zijkanten onderste boven zoals ik al zei gisteren. Zie foto!.. Veeel beter!.. En weg zijn de gaten 😂 Nogmaals iedereen bedankt voor het mee kijken en denken!!.. Xx
Zei ik toch al 😂😂 je hebt (bijna) hetzelfde bedje als ik. Die van mij is van de baby en tienerstore. Ik denk niet dat deze van Ikea is. Die bovenste gaatjes zijn (zoals ik al zei) voor deuveltjes 😄😄 leuk bedje!
Whahah jaa maar die gaatjes kwamen zo raar overeen met elkaar, maar bleek toch echt dat we het verkeerd gedaan hebben whaha lekker dom!!!😂 Hmm ja zou best kunnen geen idee, waren die mensen misschien mis zou kunnen hoor!, maak mij weinig uit waar het vandaan komt 😂 zijn fijne en leuke meubels!, comode lades ook lekker diep(lang) hoe je het wil noemen, en leuk design niet zo strak strak zeg maar. Jep happy with it!! Haha Xx
Nou fijn dat het is gelukt! Babykamer Tamara | Baby & Tiener - Babykamers vanaf 199,99 Wij hebben deze kamer voor onze zoon ook een fijn kamertje met veel opbergruimte
Dat is ook een prachtig kamertje zeg!, ziet er ook heel fijn uit!, en heeeerlijk die ruimte he!! (Houden wij ook zo van) 😂 Ze hebben zoooveeel moois en leuks! Pfff haha
Ik wilde eigenlijk een nieuw kamertje kopen voor deze, mja toen dacht ik; ben eigenlijk gek ook 😂😂
Hahahaaha ja als het nog goed is! Waarom niet toch!! Zou ook zelfde gebruikt hebben hoor! Alles kost al duur genoeg joh!