Hallo allemaal, ik heb lang getwijfeld of ik een 3D echo wilde of niet. Nu ben ik er eindelijk uit , ik wil ! maar... Nu komt ie : nu ben ik bijna 33 welen zwanger... Is het dan nog wel mooi/mogelijk? Wat zeggen jullie??? Iemand ervaring hiermee rond deze termijn? Groetjes
geen idee, meestal wordt dit rond de 27/28 weken gedaan. het kan zijn dat de beeb al te groot is om m mooi in beeld te krijgen. misschien moet je anders even contact opnemen met het echo bureau?
Ik heb het ook bij 28 weken laten doen, het zal vast nog wel kunnen bij 33 weken... Maar het is dan inderdaad de vraag of het kindje dan misschien net te groot is.. Wat Emmaa zegt, even navragen bij een echo bureau?
Hier wordt aangeraden tussen de 25 en 30 weken. Dan staan ze er het mooiste op. Je kan altijd bellen en hopen dat je er snel tussen kan. Ik had echt mazzel dat ze binnen 1,5 week plek hadden.
Ik heb hem ook met 27 weken laten doen. In het ziekenhuis krijgen we iedere keer een 2d echo en die vond ik vanaf 34 weken echt niet duidelijk meer. Het is dat mijn gyn dan uitlegt wat we zouden moeten zien, maar anders zou ik het er niet uit kunnen halen. Ik zou niet weten hoe het dan met 3 of4d is, maar ik denk dan ook dat dit niet meer makkelijk lukt. Het is echt krap in de buik dan en je hebt genoeg vruchtwater nodig op de juiste plekken om zo'n echo te laten lukken.
Ik zou het niet doen, met 27 weken schijn je de mooiste beelden te hebben. De baby heeft nu al weinig ruimte dus echt gemakkelijk wordt het niet om mooie kiekjes te krijgen denk ik. Daarnaast zou ik het zonde vinden van het geld, je hoeft nog maar fftjes meis!
Bij mij werd juist aangeraden om het na de 30e week te doen, omdat je dan meer van de uiterlijke kenmerken van de baby zou zien. Zou mooier zijn ofzo. Ik ga dus ook heen als ik 33 weken ben. Denk dus dat het wel nog kan.
Ik ben een grote fan van die echo's maar met 33 weken (later nog, je moet de afspraak nog maken) zou ik het niet meer doen. Het is niet bepaald goedkoop..
Hoe kom je daarbij dan? Het is het mooiste rond 27 weken. Hier met 25 weken laten doen en was al hartstikke duidelijk hoor
Hier heb ik mijn echo laten maken met. 27,1wkn. Fotoboek pretecho's - 3D Echo Barendrecht Je kunt voorbeelden zien per week...Het schijnt nog te kunnen, zolang je kindje niet al is ingedaald natuurlijk...
Ik heb een vriendin die er 2 heeft laten doen (eentje had ze al geboekt en de andere heeft ze cadeau gekregen) en dit op 28 weken en op 36 weken. Zij zegt dat die van 36 weken weggegooid geld was want de baby kon al niet meer zo bewegen.
Ik heb vanavond een 3d echo......staat op de site dat de beste tijd is tussen de 24ste en 31ste week Zie Pretecho 3d echo of 4d echo bij hét echobureau in Barendrecht Carnisselande - 3D Echo Barendrecht
Ik zie al die kinderen met hun ogen dicht. Dinsdag hadden wij een groei echo en daar waren haar ogen open, je zag ze zelfs heen en weer bewegen en knipperen. Is dat dan uniek?
Hier vanaf een week of 25 vier keer terug geweest voor een echo om zo hopelijk een plaatje te kunnen krijgen van haar gezichtje. Moet zeggen dat de delen die we nog konden zien (die ze liet zien ) altijd goed in beeld waren (ook met 35 weken nog!). Natuurlijk kan je met die termijn niet het hele kindje meer zien ed, maar wij hadden toen de eerste echte blik van het gezichtje en was echt nog super om te zien. Zou het gewoon even navragen bij het echobureau bij je in de buurt en horen hoe en wat. Hier raden ze aan tussen de 25-28 weken de pretecho te doen en evt alleen nog een mooie gezichtsfoto rond de 33 weken (is zelfs een pakket hier met geslachtsbepaling bij 18 weken, een pretecho in 3D/4d bij zo'n 26 weken en een laatste bij 32-33 weken).
ik zou het ook niet meer doen. zonde van je geld. bij de eerste met 32 weken gedaan en dat was te laat klein lag heel erg tegen de placenta en kon bijna niet bewegen. de tweede met 25 en dat was echt prachtig en zoals ze op de echo stond zo is ze ook geboren
Ik heb je topic verplaatst van zwangerschap naar onderzoeken en echo's Met vriendelijke groet, Myrthe