Raadsel....toch zwanger, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of alsnog een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 78Sandra, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

En meid hoe is het gegaan?

2. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    ik heb meegelezen en ben ook wel nieuwsgierig.. we duimen voor je!

3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou, ik ben dus vanmiddag bij de gyn geweest. Nieuwe uitvoerige echo, weer niets te zien....beide eileiders goed gecontroleerd.....ook niets te zien, behalve dan een klein beetje vocht op links en het blaasje waaruit het eitje op links is gesprongen, maar nergens een vruchtje te bekennen:(

Weer bloed wezen prikken. Daarvan krijg ik morgen de uitslag en verdere stappen afhankelijk van de mate waarin het gedaald is.....

Voorlopig is de uitslag dus buitenbaarmoederlijke zwangerschap tot het tegendeel bewezen is....mag vanaf nu ook niet meer alleen zijn. Moet constante begeleiding hebben voor het geval dat er toch nog iets uit de onverwachte hoed komt springen....

Als nu morgen blijkt dat de hcg weer gedaald is tot minimaal onder de 700 (wat de waarde ook was vorige week dinsdag) dan heeft het lichaam het zelf opgelost dmv miskraam.....en is buitenbaarmoederlijke zwangerschap weer van de baan.....

Ik heb ook nog steeds bloedverlies, al vanaf vorige week maandag, maar heb nog niets anders dan donker bloed voorbij zien komen, geen stolsels etc.....

Dus weer een dagje afwachten.....

4. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    He vervelend dat je eigenlijk niks wijzer bent geworden! Sterkte!

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel irritant inderdaad...schiet nu bij ieder steekje in de stress.....maar goed, nog even volhouden....

6. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Lekker op tijd op bed!

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Bah wat naar nu weet je nog niet veel meer meid :(

8. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Oh bah! Wat balen..
    Het zou fijn zijn als je nu eens wist waar je aan toe bent.
    Sterkte hoor, hoop toch nog op een wondertje voor jullie!

9. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik werd ook niet geloofd in het ziekenhuis en daarom pas met 11 weken geopereerd ze zagen de hele tijd niks op de echo ook niet met 10 weken tot een andere gyn in de avond ging kijken zag hij verwijde bloedvaten links maar het is altijd moeilijk om te zien.

als je het niet vertrouw gewoon bellen met de gyn daar zijn ze voor

heel veel sterkte!
    woon je in de buurt van het ziekenhuis???

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ze hebben net weer gebeld met de uitslag van het bloed prikken van gisteren en het is enorm gedaald! Hcg is nu 378....morgen nog een keer prikken om het nog even in de gaten te houden maar het gaat de goede kant op...!

11. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    He gadverdamme... Sterkte!! Wat ontzettend rot voor je!

12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaag weer uitslag gekregen van bloedwaarden van gisteren. Het is gedaald van 359 ( waarde van maandag) naar 251. Gyn vond het iets te langzaam gaan, dus maandag weer prikken en maandag middag weer gesprek met gyn.....

En nog steeds bloedverlies......zeker twee maandverbandjes per dag plus wat er bij het toilet bezoek allemaal nog uitkomt lopen......pffff....dat mag toch echt wel over zijn nu.....verder nergens last van.....ook zo vaag.....

13. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helemaal vergeten te antwoorden....ja, ik woon op 5 minuutjes rijden van het ziekenhuis, dus dat valt gelukkig mee....

Deel Deze Pagina