Ik wil vandaag graag iets doen waar ik wat vrolijker van wordt. Zit er nogal doorheen. Kan sinds een week of 10 bijna niks meer zelf door bekkenklachten. Zelfs de zorg voor mijn dochter moet ik uit handen geven en dat valt me enorm zwaar. Door gezeik met schoonfamilie slaap ik slecht en heb ik huilbuien en de eeuwige voorweeën en tegelijk de angst voor weer zo'n rot bevalling als bij de eerste maken het ook niet gemakkelijker. Dus...zo vlak voor een bevalling lijkt het me tijd om eens iets te doen waar ik wat van opfleur. Wie heeft tips?
Bloemen halen, een mega bos.. Wegkruipen met een goed boek ehhmmmm waarschijnlijk geen optie met bekkenklachten, maar heb je het weer gezien? Ik zou gelijk een bos/heide/duingebied opzoeken
Bloemen halen is een goeie! Ga ik doen Een goed boek is ook haalbaar, check Maar inderdaad, dat laatste gaat niet. Als ik naar een winkel ben geweest is dat wel weer meer dan voldoende voor vandaag...
Manicure/pedicure doen het hier altijd goed, vooral incl voetmassage :-D Hele slechte tv series kijken online werd ik vorige zwangerschap heel erg vrolijk van, en even langs de kapper wil ook wel eens helpen
Ik weet niet of je een tuintje hebt, maar misschien is een herfstbakje maken een idee? Daar wordt ik altijd erg vrolijk van. Een paar kastanjes en wat herfstblaadjes en dan zelf wat leuke paddestoeltjes erbij kleien. Ik denk dat ik vanmiddag ook eentje ga maken
Ik heb een tijdschriftenpakket gehaald en wat verwen dingen voor in bad. Misschien ook iets voor jou.
Leuk idee mamamuis! Idd beetje in een hoekje van de tuin van n de zon bakkie thee lekker wat te snoepen erbij.
Vreselijk! Ksnap het dat je er ff doorheen zit!! Hier is het heeerlijk weer, misschien lekker buiten zitten met een mooi boek/tijdschrift? Of lekker lang in bad... Enne.... wat altijd bij mij helpt als ik down ben: CHOCOLADE!! Bergen CHOCOLADE!! Succes met de laatste loodjes!!
Nou, de bloemist had niet veel soeps Maar ben er wel even uit geweest. Denk dat ik zo eventjes ga slapen en dan vanmiddag een tut-middagje hou. Maskertje op, wenkbrauwen bijwerken, scrubben, scheren, smeren. Heb zelfs een nieuw nagellakje gehaald. Eens zien of ik m'n teennagels nog redden kan
Radio kei hard aan, kei hard mee zingen/schreeuwen! Taart maken, heerlijk die geur in t huis Vanavond met je man en dochter heerlijk een bank avondje met een leuke film!
Bij mij hielp een boek lezen goed en alle afleveringen van Friends kijken. (maar daar moet je net van houden) In ieder geval je favo serie kijken...Helpt echt!
Ik heb mijn nagels laten doen vanmiddag. Wordt ik altijd blij van. En mijn serie kijken, desperate housewives, daar wordt ik ook blij van oeh en middagdutjes kunnen doen wanneer ik maar wil. Heerlijk mijn eigen tijd indelen.
Een arrangement bij een beautysalon met heerlijke massages! Heb ik laatst ook gedaan..je knapt er echt van op!
Thnx meiden Helaas is het niet echt beter geworden van vandaag.. Heb geslapen, m'n nagels weer mooi, tv gekeken, thee gedronken, gesnoept, gelezen... Het helpt niet Morgen m'n man en dochter 's ochtends thuis en 's middags komen moeder, zus en nichtje op visite. Hoop dat dat een beetje helpt. En anders maar bevallen Dat kleine mannetje vrolijkt me vast wel op haha.
Is er niet een gediplomeerde zwangerschapsmasseur in de buurt? Ik zou het je echt aanraden! (zij kunnen als je zover bent ook proberen om te stimuleren dat er weeen op gang komen...) sterkte met de laatste loodjes