hoi meiden.... even kort en snel...... ik heb woensdag getest met kv 2v5 en zo goed als blanco, we iets licht maar dacht indrooglijntje ook vanuit gegaan niet raak net getest en binnen de afleestijd een heel licht roze lijntje even breed als de controlestreep en wel heel licht maar wel goed te zien met het blote oog maar hoort zoveel rare verhalen van de kv 2 v5 de laatste tijd en zelf ook al een keer vals posi mee getest (wel lichter dan dit lijntje) volgen jullie me nog? nod geen idee kan de 5de zijn kan de 7de zijn of zelfs de 9de wat denken jullie?
komt ie was ze aan t over zetten heb er heel veel geschoten maar hebben hier heel raar licht in huis het lijntje is echt roze dus geen grijs
Ook ik zie wel vaag een 2e lijntje, maar durf je hiermee echt nog niet te feliciteren.. Bekijk bijlage 82769 Dat was die van mij, en niet zwanger....
Ik zie wel een lijntje, maar zou niet stellig durven zeggen dat je zwanger bent. Ik ga heel hard voor je duimen lieverd!!!
meid ik heb gistermiddag getest en die was na een poosje licht positief. Vanmorgen getest.. wit. Ik had bij de vorige 3 zwangerschappen ook heel laat pas een positieve test. Ik heb me wel laten vertellen dat die test geen indrooglijntje heeft..??
veel maar heb net griep gehad en nu ooronsteking was vandaag ook met mn antibiotica kuur begonnen (heb net hap erover gebelt en die bellen me zo terug wat te doen) en kreeg na t eten en ingeving om te weer te testen heb net mn eigen vals posi test van 2v5 opgegraven uit de medicijnla en deze lijn is toch veel duidelijker + die was echt binne de 5 minuten
Ik zie een lijntje en hier ook mijn eerste lijntje zo gehad en kijk naar mijn banner!!!!! Roze is roze een streep is een streep.
Het is een heel vaag lijntje, om deze reden ga ik je nog niet feliciteren maar wel heel hard voor je duimen dat hij snel donkerder word!!!
Oeh, ik zie vaag iets.. een heel voorzichtige proficiat. Ik duim dat het lijntje snel duidelijker wordt!
manlief is net thuis van werk (ploegen) en we hebben samen er nog een gedaan was niet meer na de wc gegaan sinds vorige test en maar 1 glas drinken op en weer een 2de streepje binnen de tijd durf mezelf ook nog niet te feliciteren hoor