nou meiden ik heb getest zo met blote oog lijkt ie echt duidelijker te worden (kon mn blaas ook niet meer dichtgeknoopt houden )
pooh whaha jeetje dat is sneller dan wij verwacht hadden 4,4 jr mmm voor ons meis en nu zou t 3 maand zijn Wauw manlief loopt al helemaal te stuiteren
Insgelijks ,mag wel eens na zoveel opdoffers! En jij Ichtus is het echt nu Stand 4 en nooit nr.5? Lijkt me hard ,ik twijfel erg of het hier stopt mijn gevoel zegt liever niet maar dan moeten we eerst het hier verkocht krijgen/hebben. Raar zo'n sterke moedergevoelens te hebben e Liefs!
Wat spannend!!! Zit je nog voor je nod? Dan zou het heel logisch zijn dat de testjes nu nog zo licht zijn. Hopelijk wordt ie snel donkerder! Ik duim voor je he...
Tenzij er een zaadje een eigen weg kiest is de stand idd 4 en nooit 5... pas in september kan hubbie voor de knip terecht bij de ha.... Moedergevoelens.. pfff. praat me er niet van.. maar eerlijk is eerlijk.. 4 is genoeg.. 5 zou ontzettend welkom zijn hoor...maar goed.. daar kies je samen voor en niet alleen...en ik kan me heel goed vinden in t gevoel van hubbie..ik sta 100% achter onze gezamelijke beslissing voor de knip...maar stiekem zou ik een eigenwijs zaadje niet erg vinden...
Hoi meiden, Heb gezellig zitten neuzen hier! Wat een spannende dingen gebeuren er hier Musty wat spannend zeg! Ik zie toch ook echt een streepje! Spannende dagen nu maar volgens mij zit het wel goed! Ik ga ook van de week testen en hoop hetzelfde te zien als jou! Heb je al symptomen?
hey meiden, ben na gezellig koffieleuten bij lynette (ook zper hier) alsnog naar de gyn (assistente) gegaan en gevraagt voor prikken met half uurtje had ik de uitslag heel gesprek gehad tevens omdat mn schildklier waarde ondanks medicatie verhoging deze maand nog steeds niet goed was. al met al... hcg is 9 hij verwacht ook niet dat t blijft plakken en bij thuiskomst net ook roze gespot dussssssssss op naar de volgende ronde... we weten nu in ieder geval dat de clomidverhoging afgelopen ronde zn vruchten afwerpt
oh balen musty! Volgende ronde word beter meis.... En mogelijk is er nog hoop, en heb je een late eisprong gehad? Of pas net een innesteling? Hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt.
@ antares op cd 22 was mn progesteron 27.1 wat wees op een mooie eisprong waarschijnlijk al op dag 13 (had 12de 1ste posi ovu test de 15de en 17de ook een posi ovu test) ach ja we zien wel wat er komt kan er nu niet meer aan doen dan braaf wachten en zorgen dat mn schildklier ook op pijl komt
hmm..ja maar als je laat je eisprong hebt gehad dan was je progesteron nog stijgende...dan zou je mogelijk een nog hogere waarde later hebben gehad....daarom prikken ze hier wel eens 2 keer 3 dagen achter elkaar met 1 dag ertussen. Om te kijken of het nog stijgende is of niet..... Het kan wel...(wil je niet laten hopen) Ik duim stiekem voor je he...
Idd zo'n beslissing is er g definitief , ons gezinnetje is nu ook compleet ,maar als ik hier dan naar de buikjes kijk en kijk hoe mijn kleine meissie het nu weer doet dan zal het altijd wel blijven kriebelen voor nr4 ................................ @Musty , balen balen balen .........dikke kknuuffffffff We hadden het er al over dat je gelijk weer verder gaat denken , het is weer een domper ....................ook manlief dikke knuufffffffff want die was al zo blij .......