help wat is de kans?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mijn3ekindje, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Vorige week Woensdag zijn we in het heetst van de streid een condoom vergeten.
    Nou had ik die vrijdag er na vrijdag een bloeding wat ik denk dat dit een ovulatie bloeding was ,aangezien ik ook veel rekbaar slijm had .
    Hoe groot is de kans om zwanger te raken ? Aangezien dit niet helemaal de bedoeling is. De ha wou geen map voorschrijven omdat ik hier al eens een allergische reactie op heb gehad help.kan dus ook geen map bij de drogist halen .

2. me83

me83 Niet meer actief

als je daarna nog je ei hebt gehad heb je denk wel kans om zwanger te worden denk ik..

vervelend dat je geen map kan krijgen als je dat graag wilt..
    zou je dan voor abortus door curretage moeten kiezen?

en wil je echt niet meer zwanger worden of zal je het dan toch wel willen als het zo blijkt te zijn?

miss een idee om anders aan de pil te gaan? dan is het niet zo erg als je een condoom vergeet..

veel succes

3. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    De pil kan ik ook niet tegen heb nuvaring gehad maar die wordt niet meer vergoed en is te duur, ik zou nog wel een kindje willen maar mijn man niet (zegt ie maar wil zich niet laten helpen ) ben net 8 maand geleden bevallen , en hebben al een kindje vroeger geboren laten worden omdat deze niet gezond was vreselijke ervaring dus abbortus zou ik nooit doen.

4. me83

me83 Niet meer actief

ach wat vervelend dat je nergens tegen kan.. ik zou wel even testen op je nod. en als je niet zwanger blijkt te zijn even bij de huisarts informeren wat je mogelijkheden zijn waar je wel tegen kunt.

ik heb geen idee wat een nuvaring kost.. maar zal wel goedkoper zijn dan een kindje denk ik zo.. dus miss toch in overweging nemen?

veel succes

5. Wendy11

Wendy11 Lid

16 jun 2009
    8
    0
    0
    Ik heb net een zelfde soort verhaal getypt. Ik ben ook niet aan de pil oid, en normaal ook altijd condoom behalve deze keer en ook precies daarna een bloeding. Hoe lang duurde die bij jou? Bij mij wel 3 dagen, dat heb ik anders nooit.
    Hier zijn we wel voor het zingen de kerk uit gegaan, maar je weet maar nooit.
    Ook hier geen kinderwens voor nummer 3, maar mocht het zo zijn, is het welkom.
    Als het echt mijn eisprong is geweest, is vandaag mijn nod. Nog niks te zien... Pfff ik word er gek van!
    Suf he? Op dat moment denk je : Ach wat is de kans? Maar nu ga ik steeds meer twijfelen.

6. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Hier dus niet voor het zingen de kerk uit bij mij was de bloeding 2 dagen

7. Wendy11

Wendy11 Lid

16 jun 2009
    8
    0
    0
    Hoelang moet jij nog wachten? Ik hoop uiterlijk maandag ongesteld te zijn, anders even een test halen...

8. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Moet volgende week mijn periode krijgen

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Misschien toch eens denken aan anticonceptiemiddelen..
    Ts je hebt al eens een morning after pil gehad, misschien een idee om iets verantwoordelijker te worden?

10. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Die map die ik gehad heb was 7 jaar geleden en dat was omdat het condoom gescheurd was.
    De pil kan ik niet tegen spiraaltje vind ik eng en nuvaring moet meteen betaald worden en dat lukt niet kan alleen via rekening.

Deel Deze Pagina