Hallo allemaal, Mijn man en ik zijn in ronde 6 beland deze maand. Nu heb ik zondag een zwangerschapstest gedaan en er kwam een heel licht streepje, vanmorgen weer een test gedaan, weer een licht streepje, zelf heb ik het idee dat hij wat donkerder is al gisteren. Mijn NOD is woensdag pas, dus dit is natuurlijk al erg mooi dat we nu al een streepje hebben. Ik heb nog nooit een streepje gehad en wel vaker getest en lange cyclussen gehad. Daarnaast heb ik ook wel erg last van mijn (X)(X) en heb ik de hele dag een weeig gevoel als ik niet gegeten heb.. Maaaar.. Ik ben best wel onzeker over de lichte streepjes en niet dat het een knaltest is.. Wat zijn jullie ervaringen/meningen hier in? En wanneer wordt een test donkerder? Alvast bedankt!
Elke 48 uur verdubbelt je hcg. Tevens is het nog niet je nod dus mag je super blij zijn met zo,n streepje . Vorige keer had ik rond 5 weken een knal t4st
Mijn NOD is ook woensdag, mijn streepje is ongeveer net zo, misschien wel iets lichter. Foto staat wel in het topic met vage testen Gefeliciteerd hoor! P.S. ik ga er vanuit dat ik donderdag een knaller zal hebben, en met jouw mooie streep zal dat vast ook lukken!