Wij hebben een prachtige dochter van nu ruim anderhalf. Toen we voor een kindje gingen was ik er natuurlijk best wel mee bezig, gelukkig was ik binnen een jaar zwanger en is alles goed gegaan. Sinds een maand of 4 gaan we voor een brusje. Nou had ik me voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn en gewoon te zien hoe het loopt. Maar dat lukt toch niet echt Ik moet deze week (ongeveer vandaag) ongesteld worden maar wie weet.... Heb de hele week al pijnlijke borsten (al heb ik dat vaker tussen eisprong en menstruatie) en vorige week vrijdag had ik een vreemde kramp onder in mijn buik. Bij mijn dochter heb ik nooit iets van de innesteling gevoeld of gemerkt maar dit zou toch wel erg kunnen kloppen! Zostraks toch maar een paar testen via internet besteld, misschien dit weekend testen...spannend!
haha heel herkenbaar hier hetzelfde verhaal. ook voor 2e bezig, nog niet zo lang. had zoiets het komt zoals het komt. Nu 6 dpo begint het toch te kriebelen..... maar nog even geduld
heel herkenbaar ! hier nu 3 maanden bezig voor een broertje of zusje , had mezelf ook voorgesteld er niet zo mee bezig te zijn maar pff dat is me toch lastig zeg !