Raadsels, weetjes, moppen etc..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ze zijn echt wel leuk! Rare man hoor.

2. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Het begin was ff rustig maar tegen het einde kon ik die schaterlach echt niet meer in houden

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Nou t lukt ni wat ik wilde doen, maar in mijn album staat een grappig gedichtje

4. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
  5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Brug

Een man loopt door het bos. Hij is alleen en heeft een flinke rugzak op zijn rug. Op een gegeven moment komt hij bij een houten brug over een brede rivier. Bij de brug staat een bord met daar op de tekst: "niet meer dan één pesoon tegelijkertijd op de brug!" De man kijkt om zich heen en constateert dat hij toch echt in z'n eentje bij de brug staat. Hij waagt het erop en begeeft zich op de brug. Als hij bijna halverwege is kijkt hij nog even achterom of niet iemand hem gevolgd is. Niemand is hem gevolgd en dus kan hij verder lopen. Eenmaal halverwege de brug gebeurt echter toch het onverwachte: met luid gekraak begeeft de brug het. Hoe kan dit?

6. JeroenEnDenise

JeroenEnDenise Actief lid

21 okt 2006
    114
    0
    0
    Krommenie (Zaanstad)
    Hij heeft een lijk in zijn rugtas :)

Groetjes Denise

7. Niet meer actief

ER zit iemand bovenop zijn rugtas?

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    [-( :) Wél leuk bedacht hihi.

9. Niet meer actief

Oh hij is schrizofreen dan ben je toch altijd met meerdere of niet? :)

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Er komt niemand van achteren maar juist van voren.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :-k...............

:rolleyes: .......

[-(

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Het bordje klopt gewoon niet, dat liegt!

13. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Het is een heel oud bordje en de brug is inmiddels een beetje gaan rotten?

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :thumbdown: nope

Een gewaarschuwd man telt voor twee!

15. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    sorry, wist het antwoord niet moet toch wat zeggen ;)

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    De 1e klas

Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
    "Pietje, wat is jouw probleem?"
    Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
    De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
    "Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
    De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
    "Hoeveel is 3 x 3?"
    Pietje: "9"
    Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
    Pietje: "36"
    En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
    "Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
    Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag:
    "Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
    Pietje: "benen"
    De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
    Pietje: "Zakken"
    De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
    Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
    Pietje: "kauwgum"
    De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
    Pietje: "Een hand geven"
    De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
    Pietje: "Firetruck"
    De directeur zucht heel diep en zegt:
    "Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."

17. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
  18. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hij is in het engels maar ik ben te lui om hem te vertalen.
    Ik vond hem zelf wel erg grappig :)

POSITION:
    Mother, Mom, Mama, Mommy, Ma

JOB DESCRIPTION:
    Long term, team players needed, for challenging permanent work in an, often chaotic environment. Candidates must possess excellent communication and organizational skills and be willing to work variable hours, which will include evenings and weekends and frequent 24 hour shifts on call. Some overnight travel required, including trips to primitive camping sites on rainy weekends and endless sports tournaments in far away cities. Travel expenses not reimbursed. Extensive courier duties also required.

RESPONSIBILITIES:
    The rest of your life. Must be willing to be hated, at least temporarily, until someone needs $5. Must be willing to bite tongue repeatedly. Also, must possess the physical stamina of a pack mule and be able to go from zero to 60 mph in three seconds flat in case, this time, the screams from the backyard are not someone just crying wolf. Must be willing to face stimulating technical challenges, such as small gadget repair, mysteriously sluggish toilets and stuck zippers. Must screen phone calls, maintain calendars and coordinate production of multiple homework projects. Must have ability to plan and organize social gatherings for clients of all ages and mental outlooks. Must be willing to be indispensable one minute, an embarrassment the next. Must handle assembly and product safety testing of a half million cheap, plastic toys, and battery operated devices.. Must always hope for the best but be prepared for the worst. Must assume final, complete accountability for the quality of the end product. Responsibilities also include floor maintenance and janitorial work throughout the facility.

POSSIBILITY FOR ADVANCEMENT & PROMOTION:
    Virtually none. Your job is to remain in the same position for years, without complaining, constantly retraining and updating your skills so that those in your charge can ultimately surpass you.

PREVIOUS EXPERIENCE:
    None required unfortunately. On-the-job training offered on a continually exhausting basis.

WAGES AND COMPENSATION:
    Get this! You pay them! And offer them frequent raises and bonuses. A balloon payment is due when they turn 18 because of the assumption that college will help them become financially independent. When you die, you give them whatever is left. The oddest thing about this reverse-salary scheme is that you actually enjoy it and wish you could only do more.

BENEFITS:
    While no health or dental insurance, no pension, no tuition reimbursement, no paid holidays and no stock options are offered; this job supplies limitless opportunities for personal growth and free hugs for life.

19. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hahahaha dat was een leuke :) :)

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een kruidenier heeft een weegschaal waarvan de beide balansarmen niet precies gelijk zijn. De kruidenier is hiervan niet op de hoogte en benadeelt daardoor nu eens zijn klante, dan weer zichzelf.

Een klant vraagt 450 gram suiker. De kruidenier plaatst 450 gram aan gewichten op de linkse schaal en legt suiker op de rechtse schaal tot de balans in evenwicht is. De klant vraagt om de weging opnieuw te doen maar met de suiker in de linkse schaal. Nu moet op de rechtse schaal 512 gram tegengewicht geplaatst worden om een evenwicht te bekomen; dit alles tot grote verbazing van de winkelier.

Hoeveel gram suiker is er werkelijk gewogen?

Deel Deze Pagina