Er komt een vertegenwoordiger in stofzuigers langs bij een boerderij. Hij belt aan, de boerin doet open. De vertegenwoordiger begint te praten: 'Dag mevrouw, ik ben vertegenwoordiger van hele goede stofzuigers: die zuigen echt alles, maken alles schoon. En om het te bewijzen, maak ik nu uw tapijt even vuil.' En de vertegenwoordiger gooit een hele doos met vuiligheid over de vloerbedekking en zegt: 'Met mijn stofzuiger maak ik dat weer helemaal brandschoon. Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoonlijk van de vloer.' Zegt de boerin: 'Nou begin dan maar vast te eten, want we hebben geen elektriciteit.'
Dat nadenken lukt niet meer. Misschien als ik zo ga paalzitten dat ik er dan ineens op kom.. hahahaha welterusten en tot morgen allemaal!
Egypte 1901. Alabama Smith doorzoekt de tombe die hij ontdekt heeft. Plotseling valt met een harde klap een stalen deur dicht en zit Alabama gevangen in een bijna donkere kamer. Een klein straaltje licht schijnt door een kier in het plafond en verlicht precies een 10-cijferig console. Tien druktoetsen elk genummerd van 0 tot 9. Op een bordje daaronder staat het volgende. Druk de tien-cijferig code in om de deur te openen. Je kunt beginnen met 0000000001, en dan met 0000000002, en zo verder totdat je de juiste combinatie vindt. Zelfs al kun je elke seconde een combinatie intoetsen dan nog zul je er honderd jaar over doen. Hahahahahah.... Alabama gaat zitten en denkt eens goed na over zijn lot. Een tijd later stapt Alabama een café binnen, even bijkomen van het avontuur. Hoe wist Alabama te ontsnappen?