@Whysteria werkt toch vanuit huis? Dus ik denk iets met boekhouding? @Manque vertelde laatst nog wat ze deed maar ik ben het kwijt @mamabri volgens mij werk jij in de schoonmaak? @Glimmer weddingplanner
@Glimmer ( sorry, ik wilde je quoten, ging niet goed maar): Jij woont in Londen, je hebt een economische studie achter de rug. Ik vermoed dat je óf ergens als office manager werkt, óf je werkt in recruitment, óf je bent net als ik ingestapt als hotel receptioniste. Óf wellicht heb je een goede baan bij een bank. Everything is possible in London!
@Whysteria, als je schrijver bent, vind ik dat je het moet opbiechten want dan ben ik té jaloers. Als er IETS is dat ik zou willen, dan is het wel ver van de bewoonde wereld (bijvoorbeeld ruraal Frankrijk) op crocks tussen de kippenstront rondscharrelen terwijl ik nadenk over de meeslepende passages die ik allemaal ga schrijven. En dat ik dan, al schrijvend bij het haardvuur, beaujolais en stokbrood met kaas naar binnen werk. En dat mensen al die hersendiarree van mij nog willen lezen ook. En dat ik er zelfs geld voor krijg. Dus als jij dat allemaal hebt... dan moet je me vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen of onze wegen scheiden hier.
Het enige wat ik schrijf is mijn verbale diarrhee hier op ZP. Zolang Beheer mij niet gaat betalen doe ik dat puur uit liefdadigheid (of gewoon omdat ik af en toe mijn ei kwijt moet ) IRL doe ik op freelance basis iets met contract management voor een internationaal bedrijf op IT gebied. Ik heb de mazzel dat vanuit huis te kunnen doen, zodat mijn vriend al jarenlang de huisman uit kan hangen. Dus ik neem aan dat onze wegen zich hier scheiden... (Tenzij je aan het eind van de zomer weer zeldzame vliegensoorten wil vergelijken en ruilen, in dat geval houd ik me aanbevolen... De strips liggen klaar!
@Vitamientjuh, ik werk voor het ministerie van Justitie en Veiligheid als adviseur bedrijfsvoering in de zwaarst beveiligde gevangenis van NL Helaas nu ziek thuis. Maar hiervoor was ik (ooit) leraar creatieve vorming in diezelfde gevangenis en in het psychiatrisch penitentiair centrum en bij de aangesloten TBS-kliniek.
Wat me nu trouwens ineens te binnen schiet: ik (en volgens mij met mij veel anderen ook) heb echt heel erg genoten van jouw bijdragen in het 'bizarre conversaties' topic. Jouw schrijfstijl daarin vond ik echt geweldig, en maakte het topic wat mij betreft. Daarvoor hoef je niet in ruraal Frankrijk te wonen. Maar het woont hier wel een stuk goedkoper, dus als je het in je hebt... Waarom niet?
Dankjewel Ik heb ooit een schrijfcursus gevolgd bij de lokale volksuniversiteit Misschien moet ik maar eens een serieuze poging wagen nu ik in de ziektewet zit, in plaats van de hele dag rondhangen op het forum en oude afleveringen van Last week tonight kijken...
@mamabri jij bent dacht ik interieur verzorgster @Glimmer ik dacht een leidingevende van mensen die dingen moeten verkopen op straat. Even plat gezegd... Mijn beroep heb ik met regelmaat wel eens genoemd.
Dat laatste is een date. Maar serieus, jij werkt uit huis en vriend is de huisman? Dat klinkt wel goed zeg. Een soort IT-tovenarij! Hoe is dat zo ontstaan?
Nee, moet er ook niet aan denken haha. Heb altijd in de horeca gewerkt en ben een compleet andere weg ingeslagen. Ik heb wel een eigen bedrijf