klopt, al heb ik wel een ander beroep gehad vroeger Maar daar was geen werk in te vinden dus nu interieur verzorgster, of nou ja: manusje van alles op dit gebied, want ik doe wel heul veel meer dan alleen poetsen Ik werk oa nieuw personeel in en controleer de dames, doe voor sommige bedrijven de catering. Mijn baas smijt zo ongeveer op iedere locatie waar ze niks mee kunnen (lees: moeilijke klanten) mij neer......tot het opgelost is, en dan ga ik weer door naar de volgende lastige klant
@mamabri iets in de schoonmaak @Glimmer een goede functie/leidinggevende in het bedrijfsleven @Luuz eigen ondernemer met leuke hebbedingetjes, zelfgemaakte creatieve ornamenten? @Whysteria kippenverzorgster @Madeliefje06 basisonderwijs Denk ik haha. Van sommigen meen ik het me ook te herinneren, maar kan het volledig fout hebben.
Ooooh dichtbij!!! Zelfgemaakt zeker Ik bedruk kleding en alledaagse dingen. Dienbladen, houten borden, kaarsenglaasjes, tassen, koffertjes etc. Lekker breeduit dus haha.
Mijn man werkt inderdaad in de gehandicapten zorg! Hoe wist je dat? Ik heb mijn (huidige) beroep nog nooit genoemd hier. Ik ben apothekersassistente in een ziekenhuisapotheek. Daarvoor werkte ik in een verpleeghuis met demente bejaarden.
Wat zou ik voor werk doen? Kijken of ik genoeg prijs gegeven heb van mijzelf en of jullie er iets van kunnen maken.