Hahah nee al zou je het wel bijna zeggen met mijn 60 operaties in de afgelopen 12 jaar (ik heb die huidziekte). Wel zorggerelateerd ik werk met jong dementerenden. Ik ben gastvrouw en aanspreekpunt voor de bewoners als ook de familie.
Iets in de reiswereld? Het viel me pas op dat jij heel gedetailleerde info gaf bij vragen over vakantieaccomodaties.
oei dat is heel erg naar. Mijn nichtje heeft dat en is heel erg akelig. Ook zij wordt regelmatig geopereerd om plekken weg te snijden
@Micchan is volgens mij professional gamer vraag me niet waarom @Glimmer heeft een kantoorbaan wel een redelijk goeie @Whysteria denk ik altijd een beetje ala die film under the tucsun sun.. die lanterfantert een beetje rond op haar erf knapt wat dingen op en leeft weer van het verkochte geld.. Wat zou ik doen??
Nee helaas, ik krijg al pijn in m'n handen als ik m'n controller een uurtje vastheb en streamen heb ik net aan twee maanden volgehouden haha. Ik kijk liever naar andere mensen die gamen.
Ik ben er nu voor onder behandeling. Als je wilt mag je mij PB-en. Door deze behandeling kunnen de ontstekingen weg blijven! Ik heb er goede hoop op en hoor van nensen dat ze al 3 jaar ontsteking vrij zijn! Het is gewoon een medische behandeling hoor geen alternatieve geneeswijzen je moet alleen weten dat het er is want het word vaak niet zelf aangeboden.
Jammer dat dit topic verplaatst is. Hoorde imo wel echt bij de andere 'wie ben jij' topics. Mijn ervaring is dat door verplaatsen het topic veel minder aandacht krijgt. En zo erg stond ie daar nou ook weer niet in de lounge.