tandjes, wat tegen pijn???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suus02, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Hoi
    Onze dochter is 19 maanden en heeft nu ontzettend last van haar door komende tandjes. Veel huilen, moeilijk in slaap komen en heel erg aan mama hangen. Helaas moet ze er nog erg veel aangezien ze nog maar 4 tanden en 2 kiezen heeft. We gebruiken homeopatische druppels, druppels voor op het tandvlees wat verdooft (kan even niet op de naam komen) paracetamol, koude bijtring, extra tandenpoetsen om het tandvlees wat weker te maken...... Maar het blijft echt zeer pijnlijk voor haar. 2 weken geleden naar de ha geweest om andere dingen uit te sluiten, gelukkig kon hij niks anders vinden. Maar nu nog steeds geen verbetering. Heeft iemand de ultieme tip????? Anders gaan we weer naar de ha, adviseerde hij ook als het aanhield. Oja als tip heb ik ook ijsjes laten eten gekregen, dus gaan we ook maar proberen.

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Gengigel baby! Te koop via www.gengigel.nl. Helpt hier geweldig! Hier inmiddels 7 tanden en 4 kiezen.
    Voor het slapen kun je onder de poten van het bedje een telefoonboek opzo leggen, scheelt in de druk op de oortjes.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik sluit mij bij Miranda aan!

4. MamavanRowan

MamavanRowan Actief lid

9 jun 2009
    205
    0
    0
    voorlopig thuisblijfmama
    Zeeland
    Onze zoon krijgt ook al zo laat zijn tanden en kiezen,volgens mij doet dat nog meer pijn,omdat het tandvlees steeds (taaier??) wordt...wij smeren er weleens DENTINOX op (weet niet zeker of het nou zo heet hoor)hij vindt dat erg lekker,het is gelijk pijnstillend...

5. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Dus het is zo dat ze ook last van hun oortjes kunnen krijgen met doorkomende tandjes,ik ga jou tip zeker proberen.
    :p

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook Dentinox, superspul!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook drama's met de tanden, ook zo erg dat we naar de huisarts zijn geweest vorig weekend om andere dingen uit te sluiten, (maar ook hier verder niets aan de hand).
    Zetpilletje paracetamol, dentinox, chamodent: helpt allemaal niet. Ook een bijtring, koud washandje, bijtbare speeltjes hielpen allemaal niet, dus ik heb nu ook die gengigel besteld, voor de volgende ronde tanden :(

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik zweer ook echt bij Gengigel

Zit geen troep in, bevat het natuurlijke hyaluronzuur zodat het direct verlicht. En een lekkere vanillesmaak.

ook te koop bij de betere drogisten en bij de apotheek

9. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Hoi
    Bedankt voor de tips! Die gengigel ga ik zeker bestellen maar op en of andere manier lukt me dat niet bij die site??? Dus maandag maar even naar de apotheek.

10. mamavanukkie

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Af en toe heeft de site wat problemen, ik zou het nog eens proberen, want niet elke apotheek verkoopt het, hier althans niet.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb dus ook problemen om het via de site te bestellen. Heb ze nu maar een mail gestuurd met de vraag waar het hier in de buurt verkocht wordt, :D

12. mamavanukkie

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Bij mij doet de site het wel, wat werkt er niet goed?

13. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Op een of andere manier kun je wel je gegevens enz. invullen maar daarna geeft hij een soort fout melding. Dat je geen geldig emailadres hebt ingevuld?

14. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Gengigel is ook te krijgen bij de apotheek. Bij ons hadden ze het niet maar konden ze het wel bestellen. Dus wie weet kan elke apotheek dit wel. Dus altijd even de moeite waard om navraag te doen. Ben benieuwd of het bij onze dochter ook zo goed werkt als bij de anderen. Kan het vandaag of morgen al ophalen!

15. mamavanukkie

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik hoop het voor je, hier is het echt een wondermiddel!

Deel Deze Pagina