Raak er helemaal geirriteerd van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilou, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Heb een afspraak om 9.15 uur bij de vk, en ben nog steeds niet aan de beurt. Echt, raak er helemaal geirriteerd door.

Ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren.

Normaal gesproken ben ik erg geduldig hoor. :)

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja het kan zijn dat de boel uitloopt door een zwangere die meer tijd vraagt dan verwacht... of er is een spoedje tussen door gekomen....
    Ik ben niet anders gewend bij mn Frauenartzt... ik ben op een gegeven moment gaan bellen vlak voor ik zou vertrekken.... negen van de tien keren hoefde ik pas een uur later te komen :D

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het de volgende keer weer is, ga ik ook ff eerst bellen. Mooi is, ik stond na 5 min weer buiten.

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Ben nog niet vaak op het uur van afspraak binnen kunnen gaan bij de gyn.
    Eerste 2 afspraken was er een keizersnede en een natuurlijke bevalling. Kan gebeuren natuurlijk...
    En aangezien ik mijn afspraken meestal rond 17h had, was de kans héél groot dat er een achterstand was. Maakt er helaas deel van uit.

PS: dan heb ik het 2 jaar geleden wel netjes gedaan: bevallen op het uur dat ik bij de gyn een afspraak had :D

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ja dat gebeurd hier helaas ook wel eens, niks aan te doen.

6. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hoi herken je frustratie wij zitten vaak ook een uur te wachten erg vervelend. vooral als mn man meegaat die moet dan vrij nemen en dan voelt het helemaal als tijd verspilling hihi. Ben bang dat het in meerdere ziekenhuizen zo is

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    In t ziekenhuis zaten we altijd gem anderhalf uur in de wachtkamer. Bij de verloskundige hooguit een kwartiertje, vind ik niks hahaha...vergeleken met het zhuis.

8. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was niet eens in het ziekenhuis. De verloskunde praktijk zit 2 keer per week bij mijn huisarts in het gebouw. Dus denk sowieso niet dat er iets van spoed of iets tussen is gekomen.

Als het in het ziekenhuis was dan had ik er nog wel begrip voor.

Ach ja, ik moet gewoon niet zo klagen hihihi.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb ook weleens een half uur zitten wachten...ach ja. Leuke tijdschriften, geboortekaartjes kijken, ik verveel me nooit echt.

10. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    Ben niet anders gewend dat ik moet wachten. :p

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eh een kwartier? en dan ben je al geirriteerd? nou hoop voor je dat er nooit ene bevalling tussenkomt dan. gaat het misschien helemaal niet door. en darabij. jij vindt het toch ook fijn als ze tijd voor jou vrijmaakt?
    ik moest vorige week een uur wachten. de gyn was aan het opereren. gaat nu eenmaal voor denk he.

12. Dana

Dana Niet meer actief

is vrij normaal, wen er maar vast aan, dat maakt de rest van de afspraken wat minder zwaar, je moet er nog zoveel namelijk.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik vind 20 minuten ook nog best schappelijk, hoor.
    Toen ik zwanger was heb ik nooit op tijd naar binnen gekund, behalve die ene keer rond 38 weken dat ik zelf 5 minuten te laat was, toen zat ze op me te wachten ;) Zul je altijd zien.

14. Dana

Dana Niet meer actief

ironisch hahahaha :D

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ben niet anders gewend dan dat spreekuren uitlopen. Het is niet voor niets een spreekuur! Tandarts, huisarts, fysio, alles loopt altijd uit. De ene persoon heeft maar 5 minuutjes nodig terwijl de ander er rustig een half uur zit.

En bij een verloskundige: wellicht heeft ze vannacht/vanmorgen een bevalling gehad waardoor ze later aan haar spreekuur heeft kunnen beginnen.
    Verloskundige bij mij liep ook altijd uit.

16. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Volgens mij is een dokter (bijna) nooit op tijd!
    Vorige keer bij de gynaecoloog was ik 9.15 ingepland.... Maar pas om 10.15 aan de beurt. Heb menig enórme buik voorbij zien komen toen ;)

17. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tja ik probeer eraan te wennen, maar erger me dood!
    ik kom tegenwoordig al laatste moment overal!
    Wij hebben in het mmm gezeten, mega wachttijden die dus van je werktijd bij mij en mijn man afgingen, dan bedoel ik dus geen half uur wachten, maar vaak liep het uur of anderhalf uit.
    En dan consultatieburo, is hier ook drama.
    verder loop ik ivm gezondheid ook in het ziekenhuis, ik zorg altijd dat de kids bij een oppas zijn. Want daar zijn de wachttijden ook vreselijk!
    heeeeeeeel irritant, ga maar niet optellen hoelang ik overal moet wachten!

18. Dana

Dana Niet meer actief

@Brenda, dat vind ik toch iets heel anders hoor, logisch dat je je daaraan ergert!

19. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik klop eerste ven af voordat ik dit typ maar ik heb bij mijn vk nog nooit langer dan 5 minuutjes zitten wachten.... blij toe als ik dit zo lees!

20. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik wil best een half uurtje wachten hoor, maar als ik bijna een uur heb zitten wachten dan ga ik gewoon weer naar huis. Ben gekke henkie toch niet.
    Ik ben zelf eens te laat gekomen bij een controle bij de vlos, de assistente was er niet over te spreken :p. Dat vind ik dan ook weer niet netjes hoor.

Deel Deze Pagina