hallo, ik hoop dat jullie me even kunnen helpen... 16 juli was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie dag... dus mijn eerste nod dag is 13 aug... maar ik ben nog niet ongesteld en hab al een paar testen gedaan... zelfs een test voor 6 dagen voor de nod dag... ik weet niet wanneer mijn ei-sprong is geweest... ik heb namelijk op 2 aug een bloedtest gehad en toen hebben ze gelijk mijn hcg gehalte gekeken en daar zagen ze niets op... heb ik nog steeds kans op een zwangerschap of niet... ik heb wel echt soms een menstruatie gevoel onder in me buik en moet veel plassen... maar heb weer geen gevoelige borsten... hebben meer mensen hier ervaring mee en zijn er meer mensen die pas naar een paar dagen na de nod positief testen... veel liefs tatjana
mijn laatste ongesteldheid was ook 16 juli, en ik cyclus van rond de 29 dagen, dus 14 aug is mijn nod, ik heb ook op 2 aug ook bloedonderzoek gehad en daaruit bleek dat ik net mijn ei had gehad, dus om dan bij jou al hcg in het bloed te vinden is nog wat vroeg denk ik.
Mijn nod dag was (dacht ik) woensdag en toen was mijn test negatief... Maar had vanmorgen ineens een positieve test dus het kan wel!