Kan me voorstellen dat ht fijn zou zijn als ze wat meer vertelt/uitlegt/communiceert. Ik heb hier aangegeven dat ik heel erg hou van duidelijkheid/voorspelbaarheid voor zover dat kan, dus ze zeggen van te voren wat ze gaan doen, en bij. Inwendig onderzoek ging stapje voor stapje. En ik heb aangegeven dat een bepaalde uitspraak (iets over zijn groei, wat niet helemaal overeenkwam met wat het zh met de 20-wekenecho had gezegd) met mijndeed qua angst. Toen kon ze me geruststellen. Moraal van mijn verhaal: geef aan wat je nodig hebt of prettig vindt, al is dst wat lastiger in een praktijk met meerdere verloskundigen, dan zal je het misschien vaker moeten doen. Ze kunnen misschien niet altijd een perefect aNtwoord geven maar ze kunnen je misschien wel geruststellen of een prettiger gevoel geven.
Bij ons ook een praktijk met 5 verschillende verloskundigen ik heb er totaal geen probleem mee. Bij mijn zoon konden ze ook pas na de30 weken vertellen hoe groot hij was en daar zaten ze in totaal 3 pond naast! Dus daar ga ik helemaal niet meer van uit. Verder de groei van je baarmoeder wat iemand hier ook zegt is je termijn +4 -4. Dus volgens mij is dit netjes. En niet aankomen zou ik niet zo raar van op kijken. Schoonzus is intotaal 5 kilo aangekomen van een tweeling zwangerschap en ik bijna 20 van mijn zoontje.