hallo.. ik had een vraag....als je ineens een erg droge huid krijgt kan dat bij een beginnende zwangerschap horen? ik heb al een enige tijd bepaalde symptonen waaraan ik denk dat ik zwanger zou kunnen zijn...wil wachten op me aankomende nod als deze uit blijft ga iktesten.... symptonen zijn: erg moe verschrikkelijk meer zin in andere eten elke avond opgezette buik temp is nog steeds hoger als normaal obstipatie vaak plassen pukkels( heb ik normaal nooit) een zeurderige gevoel in me buik(ongieachtig) droge mond...erg veel dorst afscheiding meer gevoelige tepels ja dat was het zo'n beetje wel kan iemand mij vertellen of die droge huid er ook bij kan horen en de rest? onzekere RR
Alles wat jij beschrijft had ik ook inclusief die droge huid (heb ik normaal nooit) en kijk naar mijn banner
hallo... ja die droge huid heb ik normaal nooit heb altijd een wat vettige huid...en me gezicht allemaal van die kleine pukkeltjes...ik zal laten zien hoe mijn temp eruit ziet misschien zien jullie er wat aan? normale temp is 36.3/36.4 9feb:36.6 10 feb:36.6 11 feb:36.9 12 feb:37.1 13 feb:36.7 14 feb:36.5 15 feb:37.2 16 feb:37.4 17 feb:37.4 18 feb:36.9
Ben je al overtijd? Want je temp blijft dan hoog idd... Testen? *edit* Lees net dat je nog voor je nod zit, dus temp zegt dan helaas vrij weinig. Mijn temp is ook nog steeds hoog en morgen is mijn nod. Maar het kan morgen nog opeens dalen.... Ik ben bang dat afwachten de enige oplossing op dit moment is
een hoop van jou syptomen had/ heb ik ook idd. incl die droge huid. vroeg mij toevallig vandaag nog af of dat idd door de zwangerschap komt. maar zie dus dat meer mensen daar last van hebben.
ik ben zelf 4 maanden zwanger en heb er ook last van,vooral in gezicht en rond mijn mond,de mondhoeken.dit is inderdaad wel één van de zwangerschapssymptomen,verder had ik last in het begin van zéér pijnlijke borsten,kon er bijna niet aankomen,misselijkheid maar die is nu over,vaak plassen en nu nog,moet soms om de 10 minuten gaan.nu voel ik me zeer goed.