Allereerst nog gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel plezier vandaag bij de echo, we horen het vast wel hoeveel het er zijn
GEFELICITEERD! Ik hoop dat je een mooie echo hebt gehad! Spannend joh, geniet ze en ben benieuwd hoeveel het er zijn/is!
UPDATE: Niet zo goed! Vandaag bij de gyn geweest voor een echo. Op de echo bleek dat het vruchtje (ja het is er 1) een groeiachterstand heeft. Ik zou nu 6 weken moeten zijn en op de foto (qua metingen) kwam ze uit op 5 weken en 3 dagen! Dat betekent dat het een achterstand heeft of zelfs is gestopt met groeien. Als dat laatste het geval is, dan wordt het een miskraam. Ik moet over een week voor een nieuwe echo en hoor dan het hoe en wat! Normaal met 6 weken zie je een stukje placenta, en dat zag je bij mij niet. Dat kan nog komen i.vm. groeiachterstand) (optie 1), het is nu niet te zien (optie 2) of het komt niet (optie 3) en dan wordt het een miskraam. K*T gewoon! Kan niets doen in de tussentijd behalve afwachten! SHIT
wat jammer mijnimeel, ik duim voor je dat de achterstand ingehaald wordt en de tijd wat vlugger voorbijgaat voor je! duimend flyke
Jee, dat nieuws had ik nou niet van je willen horen. Wat balen zeg. Ik ga onwijs hard voor je duimen dat het gewoon nog niet goed te zien was en dat je volgende week met goed nieuws terugkomt! Sterkte met dat slopende wachten. Dikke knuffel Elvira.
Mijnimeel meis ik ga heel hard voor je duimen dat het toch goed is!heel veel sterkte en moed houden he! knuffels van mij
Hartje klopt, het is enorm gegroeid. Alles ziet er goed uit! Het genieten kan wat mij betreft beginnen YAHOO. Ik ben ZOOOOOOOOOOO blij dames.