pijn litteken keizersnee

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sojo, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 11 weken zwanger. heb een hematoom en vloei nog steeds. Volgende week dinsdag heb ik weer een controle echo. Ik barst van de zwangerschaps kwaaltjes obstipatie, emotio zere borsten. Lust geen vlees meer. Ben heel moe(hoe doen andere dat met een baan ik heb geen baan maar wel 2 kinderen) Maar goed. Ik heb 8 jaar geleden een keizersnee gehad ben 6 jaar geleden gewoon bevallen met een rugge prik van wegen de pijn in mijn litteken. Numijn baarmoeder begint op te rekken merk ik dat het litteken zeer gaat doen. Het is een vervelende rekkende pijn. Het zeurt. Het litteken zijn er eigenlijk drie. Een in mijn baarmoeder een in het weefsel daar boven en een op mijn huid. Mijn huid jeukt. Het weefsel(spieren?) eronder doet zeer. wat kan ik daar tegen doen?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Helaas is dit ook een zwangerschapskwaal er komt weer druk op te staan en door het groeien rekt de baarmoeder op waardoor je daar last van kan hebben.
    Voor het litteken van de huid kan je soepel houden met olie, maar voor de 2 binnenste littekens kan je niks tegen doen.

Groetjes Ineke

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord. en helaas.

Deel Deze Pagina