Raak je gevoelens voor exen ooit helemaal kwijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Raak je gevoelens voor exen ooit helemaal kwijt?

1. Ja, Ik heb nooit meer gevoelens voor exen

2. Nee, die gevoelens raak je nooit helemaal kwijt

3. Neutraal

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Gewoon neutraal.

Voel niks bijzonders bij m'n ex, gewoon zoals bij ieder ander.

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.344
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb twee 'echte' exen. De een is erg sexy opgedroogd;) en de ander was van mijn 16-21, dus samen wel groot geworden.
    Als ik/we ze tegen komen spreken we elkaar ook nog hoor. Mijn ex-schoonmoeder zie ik ook nog, was toch een tweede moeder voor me in de pubertijd :D kreeg ook gewoon op mijn donder van haar...

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb wel gevoelens voor merendeel van mijn exen - maar dat zijn geen positieve gevoelens. Ik ben vrijwel altijd degene geweest die de relatie heeft beëindigd en dat deed ik niet zonder reden. Dus mijn positieve gevoelens waren toentertijd allang en breed weg. Over de jaren heen zijn die gevoelens van 'godzijdank dat ik weg ben bij die loser(s)' alleen maar versterkt.

Nou ja, wel gevoelens dus, maar geen positieve :D Ik hoop dat er minstens 3 exen van mij zijn die voorover in de plomp struikelen en in het kroos belanden. En dan ben ik nog mild. Eén van hen is overleden afgelopen maand; ik schrok van het nieuws, maar heb zoiets van: nou, gezien de omstandigheden denk ik dat de wereld veel beter af is; in ieder geval 1 pedofiel minder.

4. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Haha wat grappig. Juist in die tijd zag ik mijn schoonouders heel weinig, pas sinds ik kinderen heb, zie ik ze veel. En nu na 18 jaar komen inderdaad die ouderlijke gevoelens bij ze op voor mij :p

Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat het heel moeilijk moet zijn om echt geen gevoel te hebben bij een ex. Ik heb geen idee hoe dat moet zijn. Mijn exen van de middelbare school, dat stelde zo weinig voor :p

5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.207
    512
    113
    Ik heb voor mijn eerste ex echt geen gevoelens meer, maar voor mijn 2e ex wel. Maar dat komt meer omdat die relatie nooit echt een goede kans heeft gehad. We hebben soms nog contact en hij heeft laatst uitgesproken: wat als... en ja, dat heb ik natuurlijk afgekapt, omdat ik nu samen ben met mijn echte soulmate. Maar ja, dat doet je dan toch wel iets. Mijn ex gaat wel trouwen en is ook gelukkig, dus dat geeft wel een soort rust. Maar goed, het is wel herkenbaar in ieder geval.

6. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier pasgeleden via via te horen gekregen dat mijn ex behoorlijk ziek is en hoe we ook uit elkaar gegaan zijn dat gun je niemand. Heb ik nog gevoelens voor mijn ex? Geen idee hij was 3 jaar de liefde toen van mijn leven maar verstandelijk gezien kan ik zeggen dat ik het nu vele malen beter heb met een evenwichtigere partner die 100% voor mij en onze kinderen gaat

7. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Nee geen gevoelens :)

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Nee, ik heb nog steeds een zwak voor een oude jeugd liefde. De laatste keer dat ik hem heb gezien is inmiddels alweer vier jaar geleden, maar mn hart sloeg toen wel even over. En weet zeker dat als ik hem weer zou zien, weer zou gebeuren.

We hebben allebei een gezinnetje en een relatie tussen ons zou niet werken.

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

3 van de 4 doen me niks meer. Maar de man waar ik mn zoontje mee heb blijft heel lastig. Vooral omdat hij heel graag de relatie zoals hij was in stand wil houden.
    Maar hij wil niet aan mn eisen voldoen dus ik moet hem tegen mn 'gevoel' in loslaten om dat het niet verstandig is 😉

Dus heb neutraal ingevuld.

10. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Wat ik voel voor mij ex-man is een soort houden van. Wij hebben een kind, een schat van een jongen, en die hebben we samen gekregen. Daarom zal ik altijd van hem houden, maar niet op de manier waarop ik nu van mijn (nieuwe) man hou.

11. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Absoluut optie 2

Ik zeg altijd haat en liefde liggen dicht bij elkaar.
    Ondanks dat ik met sommige exen niet zo leuk uit elkaar gegaan ben, koester ik toch nog gevoelens voor hun.

Als ik ze al tegenkom wat eigenlijk nooit voor komt dan gaat er toch nog een gevoel van warmte door me heen.

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hier precies het zelfde gevoel

13. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    +1!

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Afgezien van haat?? Nee voel ik niets meer

Geintje hoor. Ik woon 70 km verder op en heb een eigen leven en het zal me niet kunnen boeien

15. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    nee totaal niet.
    wel haatgevoelens.

16. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen gevoelens heb ik voor niemand. ...elk mens doet me wat... gun ik het beste of haat ik als de pest of hou ik van... ik sta tegenover niemand onverschillig. ..

Maar meer dan voor elk willekeurig ander mens... nee...

17. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Het ligt er een beetje aan welke ex denk ik dan.

Ik heb exen die niets anders dan een lichtjes walgelijk gevoel oproepen en exen waar ik altijd een beetje een 'zwak' voor blijf houden. Echter ben ik me nog heel goed bewust waarom het destijds niets geworden is en daarnaast; ik zou mijn man -op sommige dagen na- nooit willen inruilen.

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    jawel voor 1. Maar ik zie hem dan ook nog heel vaak omdat we in dezelfde vriendengroep zitten. We hebben een speciale band en die zal er altijd zijn van beide kanten.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik hou nog steeds van mijn exen alleen dan op een andere manier.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    #40 Mams136, 20 aug 2015
    Laatst bewerkt: 20 aug 2015
    uhm mijn eerste vriendje die houdt nu van mannen :O Hahahahaha, ik zie hem nooit en eerlijk gezegd denk ik niet dat ik daar nog iets bij zou kunnen voelen ;)
    Mijn 2e vriendje heb ik een tijdje terug nog gesproken...Ging emigreren naar heeeel ver weg voor z'n hoge piefen werk.
    Nee totaal geen raakvlakken meer. Noppes.
    En de 3e...af en toe zie ik die nog. Heeeeuuul af en toe. En ook al zijn we niet al te tof uit elkaar gegaan(ik was geen makkelijkere puber/tiener...tjonge jonge wat heeft die jongen doorstaan zeg) maken we wel altijd nog een praatje en voelt dat heel goed. Inderdaad dat plekje in je hart wat je benoemd.

Deel Deze Pagina