Raak je gevoelens voor exen ooit helemaal kwijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Raak je gevoelens voor exen ooit helemaal kwijt?

1. Ja, Ik heb nooit meer gevoelens voor exen

2. Nee, die gevoelens raak je nooit helemaal kwijt

3. Neutraal

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha nee man, totaal niet!!!
    Vooral mn laatste ex, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben. Daarnaast zag ik laatst via via op FB dat hij echt fugly is geworden:D:D:D:D
    Altijd leuk haha.
    Mn ex daarvoor, heb ik nog wel een tijd een speciaal gevoel voor gehad, maar dat is nu ook al een paar jaar niet meer.
    Daar ben ik echt overheen, was een leuke tijd maar gevoelens nee.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dit helemaal! Ik heb twee exen die gewoon nog altijd leuke mannen zijn. Maar het werkte niet, dus kijk er niet mee weemoed op terug. Andere exen denk ik: hoe kon ik daar ooit mee...?? :)

3. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    De ex waar ik 5 jaar een relatie mee had heeft een plekje in mijn hart. Ik gun hem het allerbeste. Maar ik ben blij met mijn vent en zou hem voor geen goud meer willen ruilen.

4. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Nog leuker: als je er achterkomt dat ze er eigenlijk helemaal niet op vooruit zijn gegaan.
    Zo heb ik een ex die eigenlijk op zowel emotioneel vlak, relationeel vlak en beroepsmatig niet veel heeft gepresteerd in zijn leven.

Oja.. we zijn niet op een leuke manier uit elkaar gegaan :D.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Bij sommige 'exen'raak ik t niet kwijt, bij anderen voel ik echt helemaal niks meer en denk ik alleen maar 'what was I thinking?'

6. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    5 jaar een relatie gehad en echt geen gevoelens meer voor hem.
    Enige gevoel wat ik af en toe heb is pure haat :)

Voor geen enkele ex heb ik trouwens gevoelens. Ook als het een leuke relatie was, die normaal is afgesloten.

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Neutraal .Omdat als ik mijn exen tegenkom denk ik niet oh ik zou wel weer willen en ik krijg ook geen kriebels. Maar het voelt toch altijd een beetje ongemakkelijk of een soort gevoel van oh ja we hebben toch iets gedeeld. Maar echt gevoelens...nee.

8. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.567
    2.031
    113
    Tjongejonge zeg.... Geloof jij je eigen leugens nog wel?
    Mijn god wat heb jij een grote duim zeg, komt behoorlijk wat onzin uit. De ene leugen nog groter en mooier dan de ander.
    Dit kun je toch niet meer serieus nemen? :$:$

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb neutraal gestemd. Als persoon doen ze me niets meer, maar de herinneringen wel. Goed én slecht.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bijna al mn exen ben ik overheen. Op eentje na, wij hebben zo'n aantrekkingskracht tot elkaar en als ik hem zie of spreek krijg ik nog steeds kriebels in mn buik.

11. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Nou ik ben dus een tijd lang bang geweest dat mijn man inderdaad nooit helemaal over het gevoel voor zijn ex zou komen. Zij hebben geen lange, maar wel een stormachtige relatie gehad en ik had in het begin vaak het gevoel dat ik daar niet aan kon tippen. Ook omdat mijn man heel in het begin wel eens aangaf nog met zijn gevoelens in de knoop te zitten. Dat gaf mij soms best een onzeker gevoel. Maar nu heb ik dat niet meer omdat mijn man al meerdere malen heeft aangegeven helemaal gelukkig te zijn met mij. Hij zegt ook helemaal klaar te zijn met de gevoelens voor zijn ex en het doet hem ook niks meer. Dat merk ik aan alles, hoe hij tegen mij doet, hoe hij zijn gevoelens aan mij toont. Dus ja, in mijn geval zijn zijn gevoelens voor zijn ex echt over.
    Dit heeft denk ik een jaar, misschien iets langer gespeeld en dan praat ik over 10 jaar geleden.

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Met 1 ex heb ik het.. Hij ook bij mij. We spreken elkaar af en toe nog gewoon. Spreken ook wel eens af met ons gezin, nooit alleen(terwijl we beide weten dat er nooit iets zal gebeuren).

Een andere ex heeft het bij mij... Maar nee die gevoelens zijn helemaal weg.

13. Frubbel

Frubbel Actief lid

28 sep 2013
    435
    159
    43
    heb een relatie van 6 jaar gehad die ex doet me altijd nog wat. We zijn niet leuk uit elkaar gegaan, en als het niet zo ontzettend kwetsend was was hij had geflikt was ik nooit bij hem weg gegaan.
    Na hem ben ik zeker 4 jaar alleen geweest en dacht ik echt niet aan een nieuwe relatie.
    Inmiddels heel gelukkig in mijn huidige relatie, maar ik ben altijd wel blij dat ik ben verhuist en mijn ex niet meer zo snel tegen kom hier.
    Dus hier nog wel degelijk een soort gevoelens voor mijn ex, maar uit een soort van zelfbescherming nooit meer iets mee gedaan (en blij van)

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb ja gestemd.

Ik heb maar één ex, maar daar ben ik echt alle gevoelens voor kwijt. Ik kan me niet meer herinneren hoe het voelde om van hem te houden.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

haha, dit!

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Sterker nog: Ik kan me nu gewoon niet eens meer voorstellen dat ik ooit van die exen gehouden heb! Natuurlijk weet ik het wel, maar ik kan het me niet meer voorstellen.

17. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Voor mijn exen ben ik het gevoel helemaal kwijt. Maar ik heb ooit een jeugdliefde gehad.. Zo 1 als in een film die je dan ziet lopen en dat je denkt, wauw :D Die zie ik nog wel eens en dan krijg ik wel weer even een kriebel terug. Maar no way dat ik iets meer nog van hem wil haha moet er niet aan denken. En zo'n kriebel krijg ik ook van een romantische film ;)

18. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb voor mijn aller eerste vriend echt nog wel gevoelens maar dat kan ook zijn omdat hij niet meer leeft. Ik zal hem dus nooit meer tegen komen. Voor mijn andere exen zijn die gevoelens er niet.

19. Bieslook

Bieslook Actief lid

4 mrt 2015
    232
    0
    0
    Sprookjesbos
    Nee heb er geen gevoelens meer voor, maar dat komt misschien omdat dat allemaal nog kinderliefdes waren :p
    Ik was 14 toen ik mijn huidige vriend leerde kennen, de rest van daarvoor waren allemaal niet serieus. 😆

20. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nee, over en uit is voor mij ook over en uit eigenlijk :) ook qua gevoel dus. Soms zie ik nog een ex bij voetbal, maar dat doet me helemaal niks

Deel Deze Pagina