😂😂😂😂😂😂 Toevallig heeft mijn laatste ex me net een vriendschapsverzoek gestuurd op FB. Ik kwam niet meer bij Oh er is 1 ex waarvan ik graag zou weten hoe t met hem gaat. Mijn jeugdliefde van toen ik 16 was. Maar hem missen doe ik niet en ik heb ook geen gevoelens meer voor hem.
Bij de meesten voel ik helemaal niks meer als ik ze zie. Maar m'n echte grote jeugdliefde, die zie ik nooit meer, maar weet zeker dat ik nog kriebels zou hebben als ik hem weer zie.
Ik heb een ex, mijn eerste liefde. Wij zijn niet uit elkaar gegaan door ruzie of omdat we elkaar niet meer leuk vonden maar omdat het leeftijdsverschil toen niet handig was en hij 200 km verder woonde. Het is al 6 jaar uit maar al die tijd hebben we wel gewoon contact gehad en de gevoelens zijn er van beide kanten nog steeds.. ik denk ook niet dat dit ooit volledig verdwijnt.
Ik ben de gevoelens van mijn eerste echt jeugdliefde nooit kwijtgeraakt.. We waren toen bijna twee jaar samen en toen ging het helaas uit. Daarna heb ik wel een andere relatie gehad. Maar dat was een hel. Dus nee daar heb ik zeker geen gevoelens meer voor. Toch met m'n stomme kop lang volgehouden. Toen ik daar een punt achter had gezet kwam ik weer ik contact met mijn eerste liefde. Ondertussen zijn we alweer 4 jaar samen en getrouwd en een zoontje.
Voor mijn ex heb ik niks geen gevoelens meer. Twas gewoon een zak die mij nadat de relatie voorbij was nog weken heeft lastig gevallen. Mijn eerste liefde en ik hadden nooit een relatie gehad, we wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden en gevoelens hadden. Maar we waren 15 en 16 en nogal feestbeesten. Hij zei toen dat als de gevoelens echt waren we ooit wel bij elkaar zouden komen. Wijze woorden voor een jongen van 16. We zijn altijd vrienden gebleven. En hij kreeg gelijk. 5 jaar later kregen we een relatie, nu 3.5 jaar verder en een kindje onderweg
Ik koester (nog) wel intense gevoelens voor mijn ex, maar ik denk niet dat je zulke gevoelens bedoelt
Je raakt denk ik nooit helemaal kwijt dat er iets 'anders' aan die persoon is dan andere mensen die je kent, maar echte gevoelens kunnen wel degelijk verdwijnen. Niet bij elke ex misschien, bij sommigen zal het nooit overgaan.
Van mijn 3 exen heb ik bij 2 helemaal geen gevoelens, ze doen me niets. Mijn eerste vriendje daarentegen daarvan denk ik nog weleens wat als. Is nog steeds een leuke knul, al enige tijd samenwonend en ik heb totaal geen behoefte om weer samen te komen, maar bij hem blijven de kriebels wel aanwezig.
Ik heb maar 1 ex haha en daar had ik echt een knipperlichtrelatie mee op een gegeven moment, heeft me toen veel pijn gedaan. We hebben een ruim aantal maanden radiostilte gehad en toen nam hij weer contact op om te vragen hoe het met me ging. Sindsdien zien en spreken we elkaar geregeld en blijken we prima met elkaar overweg te kunnen als vrienden. Haatgevoelens heb ik niet meer, krijg ook geen kriebels meer in mn buik van hem, het is gewoon vriendschap geworden. Toevallig liep ik pasgeleden wel mn jeugdliefde tegen het lijf, ik ging er spontaan van blozen haha. We hebben nog wel een tijdje staan kletsen en gaan waarschijnlijk binnenkort eens iets drinken.
Die moordneigingen? Neuh die blijven wel Hahaha nee even serieus, Eerste ex was ik al vergeten toen ik direct na het uitmaken van de relatie zijn huis verliet. Tweede ex ben ik altijd van blijven houden... Het was toen de verkeerde tijd en plaats, maar inmiddels zijn we wel samen! En ex 3 is na de breuk zo enorm veranderd, kil en bitter geworden en heeft nu afstand van zijn kinderen gedaan, dus het enige wat ik voel is woede.
Ik heb nee gestemd, geen gevoelens meer. Maar ik was 16 toen ik een relatie kreeg met de man (toen nog jongen) waar ik nu mee ben getrouwd. Misschien niet een eerlijk vergelijk dus. Een aantal reageren met 'haatgevoelens' dat zijn ook gevoelens toch, die haat ontstond juist doordat er ooit liefde is geweest, denk ik. Iemand die nooit iets voor je heeft betekent, zul je minder makkelijk gaan haten denk ik.
Ik was 16 toen ik mijn man leerde kennen dus mijn twee exen vallen waarschijnlijk nog in de categorie " verkering" haha maar daar heb ik niets geen gevoelens meer voor, Wel denk ik dat mocht ik ooit scheiden van mijn man dat hij altijd een speciaal plekje heeft in mijn hart, met hem heb ik lief en leed gedeeld hebben straks samen vier kindjes, en hij is echt mijn eerste echte liefde
Ik heb voldoende meegemaakt op dit gebied, en het verschilt. Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar hoe het gaat met iemand, ook korte scharrels. Als er veel gevoel bij kwam kijken tijdens de (vooral langere) relatie, dat kan er ook wat wrok bij komen kijken. Ik zou niet weten hoe je jaren kunt zijn bij iemand en er niks meer bij voelt. Positief of negatief. Maar in mijn geval wel alles gevoelsmatig afgesloten. Ik ben blij dat ik geen exen heb bij wie een "wat als..." gevoel nog hoogtij zou vieren. Nou ja, op die ene vakantie liefde na dan, die ik al 19 jaar niet meer heb gezien of gesproken...