Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartjuh16

Saartjuh16 Nieuw lid

4 aug 2024
    4
    1
    3
    Deze cyclus de laatste keer iui voordat we over gaan tot ifv. Ik spuit hormonen en er groeide 3 follikels. Zondag 21 juli had ik uit mij zelf een positieve ovulatietest, ovitrelle spuiten was dus niet nodig. Maandag 22 juli vond de iui plaatst.
    Donderdag 1aug op vermoedelijk 10dpo een testje gedaan, deze was negatief.
    omdat mijn buikkrampen bleven toenemen en ik graag pijnstillers wilde slikken toch nog maar testje gedaan op 12dpo om zeker te zijn dat ik niet zwanger ben. Dit had ik gedaan met de tweede urine en ook nog is na 2 thee. En deze was tot mijn verbazing positief, heel licht maar wel echt streepje. Daarna nog eentje gedaan van het zelfde merk en daar zag ik ook een licht streepje (dipstick Telenano). Ik las alleen dat deze soms vals positief kunnen zijn dus in de middag maar een kruidvat test gehaald waar iedereen altijd positief over is. Hier zag ik ook duidelijk streepje (die om 17:00, 3 aug)

Vanochtend weer test gedaan en ook die is licht positief.

Dit is de eerste keer in 2,5 jaar dat ik een streepje zie op een zwangerschapstest. Alleen kan ik niet echt blij zijn nog. Ik heb al 2 dagen echt zwaar ongesteldheidsgevoel en veel (constante) buikpijn/krampen. Kan het komen doordat 1 eitje wel is bevrucht en de andere nu worden afgestoten? Zijn er meer mensen die echt goede constante buikkrampen hadden en meerdere folikkels waarbij uiteindelijk toch een goede zwangerschap was?

morgen is mijn nod. Ik heb nog geen bruin of roze/rood bloed gespot.

dank alvast voor jullie reacties!

Bijgevoegde bestanden:

2. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Dit is zeer zeker een positieve test! Zeker als je eerder negatief testte. Gefeliciteerd meid! De krampen en zware ongesteldheidsgevoel kan nu ook komen doordat je lichaam aan het werken is om een fijn huisje te bouwen in je baarmoeder! Vaak wordt het 2e eitje niet afgestoten als deze niet bevrucht is. Na een tijdje wordt het 2e eitje opgenomen in de baarmoeder, zo werd mij het tenminste destijds uitgelegd. Maar wie weet. Misschien zijn het er wel 2!

Saartjuh16 vindt dit leuk.
  3. Saartjuh16

Saartjuh16 Nieuw lid

4 aug 2024
    4
    1
    3
    Dank voor je reactie! Dat zou wat zijn 2!! Morgen nog maar keer testen op mijn NOD, blijft spannend zo!

johanna3 vindt dit leuk.
  4. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Inderdaad spannend. Hopelijk morgen een mooie oplopende test!!

Saartjuh16 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina