Dromen over zwangerschap

Discussion in 'Zwanger worden' started by annie1979, Sep 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wie heeft er ook weleens gedroomd van een zwangerschap?
    Misschien een rare vraag, want iedereen is er zo mee bezig dus zal er vast weleens over gerdoomd hebben.
    Zal het nou een voorteken zijn?
    Een vriendin van mij had het in juni en bleek toen zwanger te zijn. Helaas werd het een miskraam. Nu droomde ze er weer over. Zal het dan?

Groetjes

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik droom er ook heel vaak over en ben niet zwanger. Ben er gewoon veel mee bezig ;)

3. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Toen ik zwanger was droomde ik heel vaak over een meisje met krulletjes. Maar ik dacht dat ik op de echo een jongen had gezien (we wilde niet weten wat het was) dus ik was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. Toen ik was bevallen bleek het een meisje te zijn! en nu is ze bijna 1 jaar en lijkt ze op het meisje in mijn droom!
    echt heel gek!

Heb laats gedroomd over een jongetje.. ben benieuwd!

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ja dacht ik ook al. Ik heb er volgens mij nog niet over gedroomd. Nou kan ik mijn dromen ook nooit onthouden.
    Jij bent ook nog niet zo heel lang bezig zo te zien.
    Spannend weer he elke maand.

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Hoi irie,
    Hoe ver ben je nu in je cyclus?
    Die vriendin van mij heeft wel vaker dromen die uitkomen. Hoop dat ze ook een keer over mij en een zwangerschap droomt.

6. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Hallo Annie

ik ben nu bijna 2 weken overtijd, heb allemaal klachten zoals misselijk pijnlijke borsten moe. maar test negatief. Heb bloed laten prikken bij de dokter, hopelijk maandag uitslag! Wie weet!

7. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    tien dagen zo te zien! :)

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Spannend meid!
    Ik hoop het voor je.
    Ik heb ook allerlei klachten, maar of dat een zwangerschap is... ik denk het niet, maar hoop het wel. Zou ook met het ontpillen te maken kunnen hebben. Al denk ik daar weinig last van te hebben.
    Heb ook pijnlijke borsten en ben erg moe. Lag eergister ook negen uur al te slapen en de volgende ochtend om zeven uur kon ik me niet beter voelen. Verder last gehad van afscheiding en steekjes in mijn buik.

9. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    is het voor jou de eerste? ik weet niks van ontpillen! :)
    ik heb het gevoel dat ik wel zwanger ben, maar ben bang dat ik mezelf voor de gek hou! haha heel stom. Bij de eerste wist ik het pas toen ik 9 weken was. Ik had wel dezelfde symptomen maar kon gewoon niet geloven dat ik zwanger was dus teste ik maar niet om niet teleurgesteld te worden haha. Na 9 weken toch maar getest en was ik zwanger.

Ik hoop het voor je!

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ja voor mij is het de eerste. Zoals ik al schreef denk ik niet veel last te hebben van ontpillen, maar anderen waarschuwen mij.
    Ik hoop het zo, maar het zou wel erg snel zijn.
    De hoeveelste ronde was het bij jouw eerste?

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Bij mijn dochter was het binnen 3 maanden! Heel snel! Zo snel hadden we niet eens verwacht! Ik was er vanovertuigd dat ik niet zwanger kon worden omdat ik met een exvriend ook heb geprobeerd en nooit zwanger ben geworden. En ik had toen een onregelmatige cyclus. Dus toen ik maar niet ongi werd en al die dingen voelde geloofde ik het niet! Maar wel dromen over een meisje!
    grappig he!

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Zeker grappig!
    Je houd mij wel op de hoogte he?!

13. Blaak

Blaak Niet meer actief

Alleen toen ik hoogzwanger was , droomde dat ik zwanger was en dat ik ging bevallen enzo, haha.

14. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    vandaag kan ik bellen voor de uitslag, vannacht in twee verschillende dromen gedroomd dat ik de uitslag kreeg: ik was zwanger! pff ik vanmorgen gebeld zegt de assistent, ja de uitslag is binnen maar er zijn uitslagen waar ik het niet van weet, dat ga ik aan de dokter vragen en dan kan je vanmiddag rond 4 uur terug bellen..... pfff nog langer wachten!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb vannacht toevallig gedrooomd over een positeve zwangerschapstest... Ik zag 2 duidelijke strepen...
    Ik moet zeggen, ik ben de afgelopen 2 dagen niet echt lekker geweest. Behoorlijk misselijk en wat steekjes net boven mijn lies.
    Zou die droom een teken zijn? Ik hoop het zo!

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hoi hoi

Ik heb toevallig gedroomt over een meisje met roze elastiekjes en roze outfit Ik hield haar in mijn armen hihi
    Erg lief!

17. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    ik hoop het voor je!
    Mijn droom was helaas geen waarheid. Bloedonderzoek
    is niks uitgekomen gelukkig ook niks ergs dus. Maar dus ook geen reden voor mijn kwaaltjes allemaal.. dokter zegt afwachten tot volgende menstruatie..

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ah, jammer meid! Volgende ronde beter!

19. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    ja was pas eerste, en eigenlijk oefen ronde haha.
    maar zit wel nog steeds met mijn pijnlijke borsten misselijkheid enz. dokter zegt dat ik maar moet afwachten tot menstruatie.. wel vervelend weet niet waar het vanaf komt allemaal..

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Huh, bedoel je dat dit pas je eerste ronde was?

Share This Page