Hallo allemaal, Op 9 december heb ik een positieve ovulatietest gehad. de dag ervoor en de dag erna geklust. Omdat ik mezelf niet meer in kon houden heb ik 6 dagen geleden een test gedaan... negatief (natuurlijk) Ik ging vanmorgen sporten(dus veel gedronken), voor zekerheid een tampon ingedaan omdat ik mijn menstruatie verwacht. Ik kom terug...helemaal geen bloed te zien... Ik dacht, ach, ik heb toch nog zoveel testen, ik doe er 1( zwanger en kids uiterst gevoelige testen). Tussendoor ging ik snel onder de douche, want ik verwacht er toch niet zo heel veel van. Ik kijk erop (ong 10 minuten later) en wat zie ik.... een heel licht 2e streepje!! Nu de vraag... is dit een indroger? (bij de test van 6 dagen geleden zag ik niks, ook niet heel licht) Ik voel ook helemaal niks.... De foto is ronduit slecht (kreeg hem niet beter) in het echt is hij beter te zien
Ik had ook 9 december mijn eisprong En volgens mij is jou test ook positief ! Ik heb met KV 2-5 getest en een mooie duidelijke streep. Morgen doe ik nog een test van Kv en dan op 1e kerstdag een digitale van CB. Ik zeg alvast gefeliciteerd!
Wat een toeval....van harte! maar...is zo'n test niet beinvloed omdat ik het niet met ochtendurine heb gedaan? en niet binnen afleestijd heb afgelezen?
Volgens mij is dat echt geen indroger.... indrogers zijn grijs, deze is echt wel roze!!! Gefeliciteerd!!!
Ik krijg er helemaal de bibbers van.... ik ga vanmiddag andere testen kopen! (kruidvat) en morgen opnieuw doen!! Ik kus de grond als die andere ook positief zijn!!
Dat is een goed teken voor mij Cooks! Ik ord blij van jullie reacties Ik kan niet achten totdat mijn man thuis komt... uitgerekend nu neemt hij zijn telefoon niet op!
Aaahhhhhh mannen toch altijd hè... Hihi! Maar gefeliciteerd, lijkt me een goeie streep zo vlak voor je NOD!
Mijn man was lichtelijk geshockeerd toen ik het vertelde hahhaha Toch hoop ik morgen/overmorgen een dikke vette duidelijke streep te zien. Of verwacht ik nu te veel
Superleuk! Ik zie ook een licht roze streep, dus geen indroger! Gefeliciteerd en een leuk kerstcadeautje