ppff het lijkt wel of er een baksteen onder in mn buikie zit.. en sinds vanmorgen ook misselijk.. hebben jullie dat ook dat zware gevoel in je buik? liefs X C.
nope. Had ik eerst wel. Maar nu: Buikpijn...geen ongi gezien nu. Maar nu wel krampen. Ik wacht ik wacht.
nog steeds geen duivels gezien. Volgens die ovu test moet het echt vandaag zijn. Morgen stiekem zo een test ipv een zwangerschapstest nemen...hihi. En jullie zoetermeer meiden?
@ chrissie81 jaaaaa super gefeliciteerd geniet ervan want het gaat zoooo snel die 9 maanden Hoe voel je je? is het je eerste? Bij mij zijn de door gebroken en niet zo'n beetje ook.. heb nog nooit zoveell buikpijn gehad.. nou ja op naar de volgende ronde en hopen dat ze wegblijven volgende maand op vakantie Liefs X C.
ja is de eerste. Zooo spannend allemaal! Straks voor de zekerheid nog een testje doen. Ik kan het gewoon niet geloven.
Chirssie gefeliciteerd! Spannend allemaal zeg! En cruella wat rot voor je dat die duivels zijn doorgebroken zeg! Hopelijk is t deze ronde dan wel raak! Bij mij nog steeds hetzelfde alleen nu ook al 2 dagen een weeïg gevoel in mijn buik. lijkt alsof ik moet spugen, maar dat het elke keer niet komt. Ook nog steeds last van mijn borsten en krampjes en steken in mijn onderbuilk! Of ik word super ongi of ik ben zwanger...oh ja heb ook heel erg hoofdpijn!