Na 11 maanden hadden we zaterdag eindelijk een positieve test! Nu maar hopen dat alles goed verloopt.
Hartelijk gefeliciteerd poohbeer! en geniet er nu maar lekker van, je hebt er lang op moeten wachten!
wauw gefeliciteerd!lang op gewacht maar ben blij dat je nu eindelijk zwanger bent!geniet ervan meis! LIEFS
Hallo lieve allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties! Hoop dat voor jullie ook alles super verloopt en voor diegene die aan het klussen zijn een tip: Bij mijn eerste duurde het 10 maanden en deze keer dus 11 maanden.wel beide na de eerste maand waarin ik gebruik maakte van de persona. Ik bleek op dag 18 en 19 mijn eisprong te hebben.mijn persona heeft na mijn eerste tot eind augustus bij een vriendin van me gelegen.zij bracht hem weer terug onlangs en de eerste maand was het dus raak.ik denk zelf dankzij de persona.omdat je rond de 18 en 19e dag van je cyclus niet meer zo hard klust als dag 10 tm 15 ofzo.ik heb een cyclus van 29 dagen. Hoop dat het bij jullie ook snel raak is! Liefs, Wendy