oh nee he!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Babsje83, Oct 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babsje83

Babsje83 Lid

Aug 31, 2006
    19
    0
    0
    Hoi,

Heb gister positief getest, maar had vanmorgen een vlekje rood roze bloed in m,n onderbroek, de rest van de dag niks meer alleen soms bij het afvegen zat er een vleugje roze aan het toiletpapier. Weet iemand wat dit kan zijn?, ben echt zo bang dat het misgaat!,de 1e dag van m.n laatste menstuatie is 6 september,dus innestelingsbloed kan het niet zijn lijkt me.

2. Babe

Babe Actief lid

Aug 20, 2006
    191
    0
    0
    Hoi,

Ik zou willen dat ik je gerust kon stellen. Het kan 2 kanten op gaan. Of je bent zwanger en het is een laatste kleine bloeding. Het kan ook zijn dat je door het testen er nu achter bent gekomen dat je in verwachting bent maar dat het misschien toch niet helemaal lekker zit en je als nog ongesteld wordt. Je kunt niet anders doen dan afwachten. Helaas :cry: Sterkte !

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jeetje meis, wat een onzekerheid. inderdaad je kan niet meer doen dan afwachten. ik zou zoiezo even voor je eigen gevoel je HA bellen, maar die zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen.

sterkte met de onzekerheid!

4. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Hey meissie!

Niet teveel zorgen...Ik ben geen dokter, maar heb zelf ervaring met het verliezen van druppeltjes bloed/roze/bruin slijm. Ik was 10 weken zwanger, en verloor 4 tot 5 grote druppels rood bloed. Ik was helemaal van slag. 3 dagen later een echo, en onze baby lag vrolijk te trappelen. Je kunt (volgens mijn verloskundige) zelfs tot 12 weken zwangerschap aan toe een innestelingsbloeding hebben zoals hun dat noemen. Dat is een bloeding waar niet direct een oorzaak aan zit. Je baarmoederwand is ook beter doorbloed, zodat je na geslachtsgemeenschap of harde ontlasting ook wat bloed kunt verliezen. Mocht je toch twijfels hebben, kun je altijd je arts of verloskundige raadplegen, die zullen je helpen en zitten daar tenslotte voor! heel veel sterkte en succes!

Liefs xxx

Debby

5. Annelies

Annelies Niet meer actief

maak je niet te veel zorgen. op de dag dat ik positief testte had ik ook wat bloed en roze afscheiding maar inmiddels 21 weken zwanger!

Share This Page