Oeh ik wordt er helemaal warm van Jullie zijn echt allemaal kei lief! Ik zal me binnenkort ook melden bij de Juni-baby's! Moet het allemaal nog een beetje laten bezinken, maar komt goed Voor diegene die het willen weten, dit was de 2e ronde en vorige maand niet echt veel gedaan dus eigenlijk meteen raak Liefs, Duveldraakje
Duveldraakje................ ja daar ben je......................... \/ Heb al op je zitten w88, van harte gefeliciteerdt, zie je snel bij de juni mama's
Hoera ik ben zwanger! jaja vanmorgen een test en al binnen 1 minuut stond er duidelijk te lezen zwanger! en dat na 1 keer kid in belgie' super ons tweede kindje ik wil iedereen die net zo blij is als wij zijn ook feliciteren op naar prachtige kinderen groetjes karin en quinten 30-08-2005
Hoi Duveldraakje! Van harte gefeliciteerd, meid! Echt super voor je! Ik doe ook mee, als het goed is ben ik rond de 12de Juni uitgerekend! Echt een super gevoel, maar moet alles nog wel even gaan realiseren. Best raar allemaal! Maaruh geniet ervan en we zullen elkaar wel vaker spreken hier op de site! Groetjes en veel liefs Bianca.
Van harte duveldraakje! Ik zag het net pas! Ook voor alle andere posi-testers; gefeliciteerd meiden! Lekker genieten nu! Groetjes; Cindy
ongelofelijk maar waar, ook ik ben zwanger en wil alle zwangeren een fijne en gezode zwangerschap wensen. Morgen naar verloskundige, misschien hartje luisteren en volgende week 2e echo!
Allemaal ook gefeliciteerd, ik zal me ook snel bij de juni mama's voegen want mijn testen waren ook positief! Ben zo blij!