Hallo allemaal, Gisteren heb ik een test gedaan, na een dag over tijd te zijn en ik bleek zwanger! Het was een digitale test van CB, inderdaad een hele goeie en meteen duidelijk, geen gezoek naar streepjes. Niemand weet het nog, ik moet het allemaal nog wat tot me door laten dringen. Ik weet ook wel dat er nog zoveel mis kan gaan. Natuurlijk is het snel. Na de geboorte van Lisanne heb ik 2 maanden de pil geslikt maar ik deed het met tegenzin. Ik wilde zo graag nog een kindje en vanwege mijn leeftijd had ik het gevoel dat ik haast had. Ik heb nou eenmaal niet jaren de tijd. Daarna hebben we er een beetje om gedacht (op vruchtbare dagen niet vrijen) Vorige maand zijn we er echt voor gegaan en in een keer raak! Niemand weet het nog, het is ook nog zo vroeg maar ik wilde het toch even kwijt, dus dan maar op deze manier.
Dank jullie hoor voor je reacties en felicitaties. Ik probeer nu mijn banner uit. Maar voor als het niet lutkt; ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Nog erg pril he?
Hoi Corinne Als eerste van harte gefeliciteerd ! Ik ben nu 35 en ik ben vrijdag er achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede wondertje. Ons eerste wondertje wordt zaterdag 1 jaar. Bij mij zit er iets langer tijd tussen maar het is oooo zooo welkom.Maar ik vind dat je groot gelijk hebt. Liefs sandra