Hoi allemaal, Ik ben ZWANGER! Gisteren een test gedaan POSITIEF. Gezien mijn verleden, 5 jaar geleden 4 IVF pogingen 1x zwanger geraakt, helaas was deze zwangerschap geeindigd in een miskraam. Nu al weer een tijdje een nieuwe relatie, 2 jaar geleden gestopt met de pil (voor de zekerheid was ik toch maar even aan de pil gegaan). Gisterenochtend voelde ik me werkelijk uiterst vervelend op mijn werk, ben ziek naar huis gegaan. Mijn collega's vroegen mij nog ben je niet zwanger, in de auto zat ik even terug te denken wanneer ik ongesteld had moeten worden. Toch maar gelijk even een testje gedaan. Maar oooh wat voel ik me toch ziek, echt niet normaal. Ik ben er SUPER blij mee maar ik voel me zoooooo misselijk en heb mega hoofdpijn. Toch maar proberen te genieten. Ik wilde dit even met jullie delen. Groetjes Tess
gefeliciteerd meis! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, ondanks het feit dat je je niet erg goed voelt
van harte gefeliciteerd ga er heerlijk van genieten ondanks dat je je zo ziek voelt is voor een goed doel gr maria