Heey meiden. Ik heb even een vraagje. Ik ben nu 10 maanden bezig, aan t begin veel mee bezig, dat werd steeds minder. Vorige maand 10 dagen over tijd, en daarna wel weer mn normale cyclus. Nu is t zo dat ik gister onwijs soort van krampachtige ongi kreeg, maar t niet kan, want moet ongeveer nog een week wachten. Maar een zeer dat t deed en lage rugpijn ook! Vandaag heb ik een jeukende borsten niet normaal, der op, onder, naast haha overal. En nu lig ik bed met een lage irritante stekende buikpijn!! Kon dit een innesteling zijn geweest?
Tja, het kan, maar hoeft niet. En het mindere is dat als het al een innesteling is geweest, dat het ook nog in deze week fout kan gaan..... Maar we hopen op het beste natuurlijk en dat het raak is. Succes met wachten!
Ik heb de innesteling (waarschijnlijk) gevoeld als idd heftige ongi krampen. Ben een aantal keer naar de wc geweest om te kijken of ik ongi was geworden..
Hoi, Bedankt voor de reacties Het kan dus alle kanten nog op. @senna, ja ik denk ook steeds ga even kijken maar omdat ik weet dat t te vroeg is foe ik t niet, alleen wil ik niet hopen want straks is t niks! @esther, dat is zo, alles kan nog in een week!
@flori, vervelend he! nu willen we ook wel weten of t een echte innesteling is en we ons misschien mogen aansluiten bij de zwangeren;p
Hoi, Dit is nu de 47e dag van mijn cyclus (1e ronde).. Ik wacht dus al een tijdje op m'n eerste (echte) menstruatie. Als ik terug denk aan slijm, heb ik het idee dat ik tussen 3 en 10 oktober m'n eisprong heb gehad. En gisteren heb ik hele vervelende zeurende pijn in m'n linkerlies gehad. Het begon overdags, en 's avonds voelde ik het steeds meer.. Tot ongeveer half 10. Nu begin ik het weer een beetje te voelen. Dit behoort wel tot de kwaaltjes dacht ik? Maar of het een innesteling is geweest? I don't know.. Ben van plan om volgende week te testen. Heb de afgelopen 2 weken al 3x getest en allemaal negatief.
@dais, ja die pijn is idd heel vervelend. maar mn nod is ergens rond de 20e, dus ik weet niet of wel al kan testen. of niet. ik denk zelf dat het een innesteling is, bij mij, maar denk ook bij jou, als k t zo lees
@Angelaa1988, Je hebt wel die vroege testen, maar ja probeer het nog even uit te stellen zou ik zeggen. Maar ik weet hoe moeilijk het is haha.. Heb er zelf al 3 gedaan.. Was voor de pil ook erg onregelmatig.. En nu dus weer zo te merken. Maarja ontpillen hoort erbij. Laten we hopen dat het een innesteling is (bij ons allebei), voor mij is het ronde 1 dus ik probeer mezelf niet helemaal gek te maken. Alleen ben ik al wel 3 dagen lang alleen maar dit forum aan het bekijken hahaha.. Bij jou ronde 10? onregelmatig of zit je wel netjes op schema?
Heb je geen ander wasmiddel? Klinkt misschien heel stom, maar meestal denk je niet meer aan dat soort dingen als je zo druk bezig bent met zwanger worden..