Wij zijn 29-06-07 getrouwd! Het was een super geweldige onvergetelijke dag! Nu op naar het volgende! Dus ik hoop dat ik snel zwanger raak! En ook voor alle andere meiden! XxX San
over trouwen me vriend en ik hebben ook plannen om te trouwen. het liefst volgend jaar mei maar ja ben ook sinds maart met de pil gestopt hopen dat alles op zijn plek terecht val en dat ik niet met 9 maanden hoef te trouwen
Hartelijk gefeliciteerd! Geniet maar lekker van je witte broodsweken! Mooie foto trouwens! Ik ben zelf nu 6 weken getrouwd, en we hebben ook een geweldige dag gehad! @jaimy22, zodra je weet waar je je trouwjapon wil kopen zou je even kunnen informeren wanneer je het beste je jurk uit kunt komen zoeken. Als je (mogelijk) zwanger bent moet je jurk vermaakt kunnen worden en dat kan niet met elke jurk. Er zit in Almere een bruidshuis met een gigantisch goede reputatie, bijna elke jurk is daar uniek, en kan helemaal naar jou smaak (en buik) worden aangepast. Een vriendin is daar terecht gekomen en op een bekend forum over trouwen zitten veel van haar klanten, en ze zijn allemaal zeer tevreden! Misschien is dat een tip voor je!
@ Schiepie thanx ik weet volgens mij al welke je bedoelt ga even rond snuffelen ze heeft ook een site he...
Heej meissie, Gefeliciteerd..... Wat een mooie foto's zijn er gemaakt, heb ze nog niet allemaal gezien, ga ik vanavond nog even doen. Spreek je snel weer. Liefs Vanes
Dank je wel ! En iedereen bedankt voor de leuke reactie's! Gaan morgen naar het efteling hotel,in de bruidssuite natuurlijk! en vrijdag n aar parijs! Xxx San
Het is trouwens in Nieuwegein. Niet in Almere. Ja ZE heeft een site, denk wel dat wij het over dezelfde winkel hebben. Ze staat enorm goed aangeschreven. Wou dat ik daar mijn jurk besteld had.
Hoi San, Gefeliciteerd! Kon helaas de link niet aanklikken. Was namelijk wel benieuwd hoe je er uit zag! Gr Droom