hallo misschien heb je het al in een van mijn reacties gelezen, maar afgelopen maandag heb ik een test gedaan en ik ben ZWANGER. het is dus nog erg vroeg en we zullen af moeten wachten. ik heb nog geen idee hoe we de ouders gaan inlichten maar dat komt vast wel goed. ben benieuwd wat die er van zeggen, want ik heb al een paar keer te horen gekregen van doe maar rustig aan. verder voel ik mij nu nog goed en ik heb al een afspraak bij de huisarts staan voor 16 nov en 3 jan mag ik voor de echo. ook voor de derde keer is het allemaal weer spannend, vooral ook omdat dit waarschijnlijk de laatste keer zal zijn. maar wie weet toch niet want voor we kids hadden zeiden we we willen 4 maar we hebben het toch maar op 3 gezet om praktische redenen. zoals slaapkamers, oppas, en wat voor auto moet je dan gaan rijden. groetjes saskia
dankjewel caruli en hopelijk is het ook snel raak voor jullie en mag je er ook weer van genieten succews in ieder geval
hoi hoi van harte gefeliciteerd met jullie derde wonder hoop dat je 3 januari een goed nieuw jaar in kan gaan met een prachtige echo van jullie koffieboontje groetjes nathalie
gefeliciteerd! maakt echt niet uit hoeveelste kindje het zou zijn. 't blijft toch een wonderlijk iets! geniet er maar lekker van.
allemaal bedankt voor de felicitaties en ook deze keer wil ik er zeker van genieten. @miranda bedankt voor de auto tip. we hebben nu een renault scenic die is ook erg ruim en 3 jaar terug hebben we (achteraf terugdenkend) al bij een zafira staan te kijken groetjes saskia