Lieve ladies, Ik wil het gewoon even kwijt. Ik ben ZO blij! En ik kan het tegen niemand zeggen. Althans, zou het aan iedereen wel kwijt willen. Heb tot nu toe alleen vriendinnetjes ingelicht. Zat namelijk te wikken en te wegen om het stil te houden omdat ik eerder een vroege miskraam heb gehad. Gelukkig heb ik ook op dit forum ook de pro's en cons gelezen over het wel/niet vertellen. Bij mijn vroege miskraam mistte ik een stuk steun omdat niemand het wist. En het vertellen viel mij toen extra zwaar. We gaan er vanuit dat het nu helemaal goed gaat! Zaterdag positief getest, vanmorgen een knaltest en lekker veel kwaaltjes. Allemaal dingen die ik de vorige keer niet had. Mijn hgc daalde alleen maar (logisch) en last van mijn borsten zoals nu had ik al helemaal niet. Nu 's nachts misselijk en lage rugpijn, zo nu en dan een steekje. Door de vroege miskraam een vroege echo, 25 juli, nu al zin in! Uitgerekende datum is 11 maart 2014. Ben vol goede hoop! Deze beeb blijft plakken! Liefs Yvonne Ps: de knaltest zet ik er vanavond op
Thanks twoboys! @Lies ook een miskraam gehad? Bij die zwangerschap wist ik het niet heel lang en ging al mis. Nooit echt knaltest gehad. Nu wel! Dus ik heb het volste vertrouwen. Hoop dat het bij jou ook goed mag gaan. sterkte met de zenuwen iig.. Begrijp het helemaal.
@yvonne, Twee keer eerder, dus extra spannend en ook jammer dat je niet zo onbezorgd de zwangerschap in gaat. Maar we houden hoop! Eerste kindje?