Hoi dames, Ik weet nu een maand dat ik PCO heb. Vermoedde het al lange tijd, maar toch wel even een shock toen ik het bevestigd kreeg. Inmiddels eerste ronde clomid (50 mg) achter de rug en al de nodige echo´s gehad, zie onderschrift. Vrijdag heb ik mijn laatste echo. Ik ben vanaf dag 4 begonnen met ovutesten, zie foto. De twee ovutesten tussen de rode streepjes zijn van dezelfde dag. Dacht dat er eentje niet goed doorliep dus toen snel een tweede erin gedoopt. Uiteindelijk toch goed gekomen en beide zelfde resultaat. Onderste is van vandaag. Volgens dat rijtje is die van afgelopen zaterdag het donkerst. Vandaag waren er 2 eitjes van 8mm op de echo te zien, nog niet denderend dus, maar sinds vandaag ook last van een beetje bruin verlies. Mijn vraag: kan het zijn dat ik afgelopen weekend onverwachts een eisprong heb gehad? En dat dat vandaag niet op de echo te zien was. Kan dat nadat er afgelopen woensdag 2 eitjes van 5 mm te zien waren? Ik kan niet verklaren waar het bruin verlies vandaan komt anders... Pfff, die onzekerheid, gek word je er van! Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
Hoi Paniekertje, Ook ik zit heb net mijn eerste ronde clomid achter de kiezen. Vandaag had ik in het ziekenhuis mijn eerste echo. Was niet veel op te zien. Nu moet ik vrijdag weer terug. Ik heb ook pcos en ben begonnen met 50 mg clomid. Over een ovulatietest heb ik geen idee. De een zegt dat clomid hier invloed op heeft de ander zegt weer van niet. Als je bij de eerste FM geen eitjes zag lijkt het mij sterk dat je in 5 dagen een eisprong krijgt terwijl er geen ei was. Maar zeg nooit nooit de wonderen zijn de wereld niet uit. Mocht het wel een eisprong zijn dan zou het natuurlijk mooi zijn. Hoop dat jullie geklust hebben. . Ik ben benieuwd als je meer weet houd je me op de hoogte? Groetjes
Hoi paniekertje! Ik heb ook mijn eerste ronde clomid gehad maar krijg geen fm! Ik denk niet dat je een eisprong hebt gehad want volgens mijn moet je ei dan robd 20mm zijn toch? Misschien beetje bruin bloed nog van je ongesteldheid of van de clomid? Ik zit nu ook op dag 16 en gebruik sinds dag 11 cb digital. Maar bij mij geven ze dan een smiley en dan weer geen smiley. Hoort blijkbaar bij pcos. Succes!!!!