Meiden....ik wordt helemaal gek van alle kasten die hier open worden gemaakt. Vriendlief wil het liefst niet boren in de keukenkastjes en ik heb al gekeken naar magneetsloten maar die moeten er ook in geboord worden volgens mij.... Ik heb nu op het oog mag-lock van dreambaby volgens mij, ik ga die ook bestellen als ik niks anders vind. Dan maar met boren want ik wordt helemaal gek op het moment. Maar voordat ik ga bestellen misschien hebben jullie nog goede tips en ervaringen???? hope so
Wij hebben beveiligings-dingen van de praxis. Moet je niet echt diep boren, kan je met een schroevedraaier erin draaien. Wij hebben ze in ieder keukenkastje en alle deurtjes van de dressoirs. Je kan nu eenmaal niet heel de dag op 2 plaatsen tegelijkertijd zijn
Ik heb een paar weken geleden een soort gelijk topic geopend. En ben uiteindelijk uitgekomen op de magneetsloten. Ideaal! Gewoon met een soort dubbelzijdig tape te bevestigen en geen hele kastinhoud meer over de vloer . Wel even wennen met het openen vd kastjes.
Ja, die magneetsloten met alleen dubbelzijdige tape werken ideaal! En mocht je toch moeten schroeven: dit is aan de binnenkant van het kastje. Tip: maak voordat je de sloten plakt, de ondergrond even heel goed schoon, vetvrij en goed droog. Bij ons plakken ze allemaal goed, op 1tje na. Die hebben we toch moeten schroeven.